تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
پس از تساوی ایران و ازبکستان در تاشکند مطرح شد

قلعه‌نویی: ما راه رفتیم، آنها با قلب‌شان بازی کردند!

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم دیدار با ازبکستان راضی نیست و می‌گوید: بازیکنان ما فکر کردند بازی تمام شده است و فوتبال را یک نیمه دیدند، در صورتی که بازیکنان ازبکستان در نیمه دوم با قلب‌شان بازی کردند و دلیل به تساوی رسیدن بازی همین بود. ما روی زمین راه رفتیم و آن‌ها با قلب‌شان بازی کردند. ما از این بازی درس بزرگی برای جام ملت‌های آسیا گرفتیم که نام‌ها در زمین بازی نمی‌کنند و تیمی برنده است که با قلبش بازی کند.

کد خبر: ۱۵۸۸۵۰
۱۹:۴۰ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲

قلعه‌نویی: ما راه رفتیم، آنها با قلب‌شان بازی کردند!

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد، در نیمه دوم دیدار مقابل ازبکستان شاگردانش روی زمین راه رفته‌اند، اما ازبک‌ها با قلب‌شان بازی کرده‌اند.

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی ۲ - ۲ تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا اظهار داشت: به فوتبال آسیا در بخش مسابقات جام جهانی‌اش تبریک می‌گویم و همچنین به تیم ملی ازبکستان و سرمربی آنها. بازی به لحاظ کیفیت و گل‌های رد و بدل شده خوب بود.

در نیمه دوم ما روی زمین راه رفتیم و ازبک‌ها با قلب‌شان بازی کردند

وی افزود: بازیکنان ما فکر کردند بازی تمام شده است و فوتبال را یک نیمه دیدند، در صورتی که بازیکنان ازبکستان در نیمه دوم با قلب‌شان بازی کردند و دلیل به تساوی رسیدن بازی همین بود. ما روی زمین راه رفتیم و آن‌ها با قلب‌شان بازی کردند.

مطلب مرتبط:

ازبکستان ۲ - ایران ۲؛ جشن فوتبالی خراب شد!

از بازی مقابل ازبکستان درسی بزرگ برای جام ملت‌های آسیا گرفتیم

سرمربی تیم ملی بار دیگر با اشاره به کیفیت بازی تیمش مقابل ازبکستان تصریح کرد: باز هم تبریک می‌گویم، بازی بسیار زیبا بود. تماشاگرانی که داخل ورزشگاه بودند و آن‌هایی که از تلویزیون بازی را دیدند، لذت بردند. این بازی درس بزرگی برای ما بود، چون فوتبال مثل زندگی است، اول تمرین داده و سپس درس می‌دهد. ما از این بازی درس بزرگی برای جام ملت‌های آسیا گرفتیم که نام‌ها در زمین بازی نمی‌کنند و تیمی برنده است که با قلبش بازی کند.

هر بار سرمربی تیم ملی بودم تیمم بازیکنان خوبی داشته است

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که در دو دوره‌ای که هدایت تیم ملی را برعهده داشته، کدام تیم قوی‌تر بوده است، گفت: من دو بار سرمربی تیم ملی شدم و هر دو بار شرایط تیم ملی از نظر بازیکن خوب بوده است.

چون تا جام ملت‌های آسیا زمان کمی داریم باید با همین بازیکنان جلو برویم

وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه راه و روش کارلوس کی‌روش را در تیم ملی پیش می‌برد یا امضای خودش را دارد، گفت: اولاً کی‌روش مربی بسیار بزرگی است و برای فوتبال ما خیلی زحمت کشیده. این سؤال برای منی که ۲۲ سال است مربیگری می‌کنم، جالب نیست. من هم دو بار سرمربی تیم ملی بودم و کلی در ایران جام دارم و در زمان بازیگری خودم قهرمان آسیا شدم و بازیکن تیم ملی بودم. سؤال شما را فنی جواب می‌دهم. آن‌هایی که سبک نو مربیگری من را می‌شناسند، می‌دانند فلسفه بازی هجومی دارم. آمار مربیگری تیم‌های قبلی‌ام هست و تقریباً بیشترین گل زده و رقابت آقای گلی برای تیم من بوده است. ما، چون تا جام ملت‌های آسیا زمان کمی داریم باید با همین بازیکنان جلو برویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون از زمانی که آمده‌ام با کیفیت بالایی بازی می‌کنند. اگر این بازی را می‌بردیم دهمین برد ما می‌شد و این رکورد من شکست!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی