تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
پس از حذف نوجوانان شایسته کشورمان رقم خورد

ازبکستان ۲ - ایران ۲؛ جشن فوتبالی خراب شد!

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری عجیب در تاشکند متوقف شد و برد مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را از دست داد. پس از حذف تیم ملی نوجوانان برابر مراکش که شایستگی زیادی برای صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی اندونزی داشت، توقف تیم کشورمان در تاشکند جشن فوتبالی ما را خراب کرد.

کد خبر: ۱۵۸۸۳۷
۱۶:۳۶ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲

ازبکستان ۲ - ایران ۲؛ جشن فوتبالی خراب شد!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه اول تیم برتر میدان بودند و با گل‌های رامین رضاییان و مهدی طارمی برنده به رختکن رفتند اما نتیجه پایانی چیز دیگری بود.

پس از نمایش نیمه اول به نظر می‌رسید کار سختی در ۴۵ دقیقه دوم نخواهیم داشت، اما ازبکستان با گل دقیقه ۵۲ اورونوف بیدار شد و به بازی برگشت. علی کریمی هم که به جای سامان قدوسِ مصدوم به میدان آمده بود روی گل اول ازبک‌ها اشتباه داشت و پاس او بود که منجر به گل شد.

در ادامه شرایط برای تیم ملی سخت و سخت‌تر شد تا اینکه ایگور سرگئیف پس از پاسکاری خوب تیمی و در موقعیتی که مدافعان تیم ملی او را آزاد گذاشته بودند، موفق به زدن گل دوم و تساوی شد تا شوک بزرگی به ایران وارد شود.

به این ترتیب، تیم قلعه‌نویی برد نیمه اول را به راحتی از دست داد و در گروه پنجم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، ۴ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. ازبک‌ها هم با ۴ امتیاز در رده دوم ایستادند و خطری برای صدرنشینی ایران خواهند بود.

در دیدار دیگر این گروه، بازی هنگ کنگ (که در مسابقه اول ۴ گل از ایران خورده بود) و ترکمنستان با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در ادامه گزارش بازی و ویدیوی گل‌ها را مشاهده می‌کنید.

داور: محمد عبدالله محمد، کمک اول: محمد احمد الحمدی، کمک دوم: محمد حسن المحری، داور چهارم: حبیب اسماعیل

ترکیب ازبکستان: اوتکیر یوسوپوف، خاجی‌اکبر علیجانف، فرخ سیفی‌اف، عطابک شوکوروف، عادل جان خامروبکوف، استون ارونوف، الدور شاهمرادف، عمر اشمرادف، جلال‌الدین ماشاریپوف، حسن الدین علی‌قل‌اف و رستم آشورماتوف.
سرمربی: سرکو کاتانچ

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، مهدی ترابی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی طارمی، سردار آزمون
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

گزارش زنده؛ ازبکستان - ایران

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۸: مهدی طارمی با پاس ترابی به محوطه جریمه ازبک‌ها رسید، اما پس از سرنگونی توسط دروازه‌بان، داور اعتقادی به پنالتی نداشت و یک تذکر جدی به مهاجم ایران داد.

دقیقه ۱۴: گل اول برای ایران! رامین رضاییان با شوت پای راست خود از زاویه بسته و روی اشتباه دروازه‌بان ازبک‌ها گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۴: میزبان برای زدن گل تساوی فشار آورد، اما خط دفاعی ایران ضربات ازبکی‌ها را دفع کرد.

گزارش زنده؛ ازبکستان ۰ - ایران ۲ +ویدیو

دقیقه ۳۸: گل دوم ایران! مهدی طارمی، مهاجم مطرح کشورمان روی توپ ربایی عالی سامان قدوس با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و به راحتی گل دوم را به ثمر رساند تا خیال قلعه‌نویی تا حدودی راحت شود.

نیمه اول با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید و ازبکستان حرف خاصی برای گفتن نداشت، ضمن اینکه سامان قدوس مصدوم شد و جای خود را به علی کریمی داد.

دقیقه ۵۲: گل اول ازبکستان! اورونوف روی پاس به عقب اشتباه علی کریمی که قصد دفاع داشت به سادگی دروازه بیرانوند را باز کرد.

دقیقه ۷۶: برتری ایران با نتیجه دو بر یک همچنان ادامه دارد و در همین حال درگیری و تنش بین بازیکنان دو تیم بالا گرفته است.

دقیقه ۸۳: گل دوم ازبک‌ها! در حالی که تیم ملی ایران در نیمه اول کاملا برتر نشان می‌داد و دو گل زده بود، روند بازی در نیمه دوم کاملا تغییر کرد و سرگئیف گل تساوی را به ثمر رساند.

این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی