تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
آخرین وضعیت بازار سرمایه

از بورس چه خبر؟

شاخص کل بورس تهران در اولین روز از هفته جاری منفی شد و با عقبگرد ۱۰ هزار و ۳۱۵ واحدی، معادل ۰.۵۱ درصد کاهش یافت تا در سطح دو میلیون و ۲۸ هزار و ۵۶۷ واحد قرار گیرد.

کد خبر: ۱۵۸۶۷۰
۱۳:۴۶ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲

از بورس چه خبر؟

دیدارنیوز: بورس تهران آخرین هفته آبان را در محدوده سرخ‌رنگ آغاز کرد و با خروج خفیف پول حقیقی روبرو بود. امروز (شنبه) ۶۲ درصد از نماد‌های بازار سهام منفی بودند و حجم معاملات خرد تنها ۶ میلیارد برگه سهم بود.

شاخص کل بورس تهران در نخستین روز از هفته جاری منفی شد و با عقبگرد ۱۰ هزار و ۳۱۵ واحدی، معادل ۰.۵۱ درصد کاهش یافت تا در سطح دو میلیون و ۲۸ هزار و ۵۶۷ واحد قرار گیرد. امروز، گروه‌های فرآورده‌های نفتی و فلزات اساسی، پیش‌روی ریزش نماد‌های بازار بودند.

شاخص کل هم‌وزن نیز در معاملات روز شنبه، افت داشت. نماگر شرکت‌های کوچک و متوسط بازار سهام امروز ۲۱۸ واحد، معادل ۰.۰۳ درصد پایین رفت و در سطح ۷۰۱ هزار و ۹۱۶ واحد قرار گرفت. شاخص کل فرابورس هم در پایان معاملات روز شنبه ۲۹ واحد عقب‌نشینی کرد و به ۲۴ هزار و ۹۴۷ واحد رسید.

نماد‌های موثر

امروز نماد‌های فولاد، فارس و وبملت هر کدام بیش از ۱۰۰۰ واحد شاخص کل بورس را پایین کشیدند؛ پس از این نمادها، شپنا، کگل، فملی و شتران، بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل بورس داشتند. در همین حال، شستا، وبملت، حفاری، خگستر، ثشاهد، خساپا و خودرو پرتراکنش‌ترین نماد‌های بورسی بودند.

در آن سوی بازار، نماد‌های انتخاب و هرمز، بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های فغدیر، تجلی، زاگرس، دماوند و خدیزل، بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند. همچنین سامان، ثپردیس، کرومیت، فزر، کرمان، ثغرب و خاور، پرتراکنش‌ترین نماد‌های فرابورسی بودند.

حجم و ارزش معاملات خرد

امروز حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی به ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم رسید که با ارزش سه هزار و ۶۸۹ هزار میلیارد تومان دادوستد شد. امروز همچنین بیش از ۲۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد. در همین حال، صندوق‌های درآمد ثابت هم شاهد خروج ۳۷۴ میلیارد تومانی پول حقیقی بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی