تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

واکنش قالیباف به اعتراض نادران/ فرهنگی: این صحنه‌ چندان مناسب نیست

پس از اعتراض الیاس نادران، نماینده مجلس که برای پیگیری درخواست استعفای خود و در انتقاد به شیوه اداره جلسه علنی مقابل جایگاه هیات رئیسه مجلس روی زمین نشست و دست به تحصن زد، محمدحسین فرهنگی اعلام کرد که این صحنه‌ای که شاهد آن هستیم چندان مناسب نیست و قالیباف هم اظهار داشت: در دستور قبلی که برنامه هفتم توسعه نبود هم تذکر و هم اخطار قانون اساسی باز بوده است، هر دو استفاده و این فرصت داده شده است.

کد خبر: ۱۵۸۳۹۲
۱۱:۰۹ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

واکنش قالیباف به اعتراض نادران؛ اجازه اخطار و تذکر داده شد

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان اعتراض نادران گفت: در دستور قبلی که برنامه هفتم توسعه نبود، هم تذکر و هم اخطار قانون اساسی باز بوده و هر دو آن‌ها استفاده و این فرصت داده شده است.

به نقل از خانه ملت، محمدحسین فرهنگی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، در تذکری با استناد به ماده ۳۹ آیین نامه داخلی مجلس درخصوص اعتراض الیاس نادران در صحن علنی تأکید کرد: این اجازه را بدهید که کسانی که درخواست تذکر دارند، مطالبشان را عنوان کنند؛ این صحنه‌ای که شاهد آن هستیم چندان مناسب نیست این فرصت را رئیس جلسه به افرادی که تقاضای تذکر دارند بدهند، این طور نبوده که کاملا تذکر بسته شود.

همچنین فرهنگی ادامه داد: مواردی هم استثناء بوده است که خود شما به نمایندگان اجازه اظهار نظر را داده اید.

مطلب مرتبط:

اعتراض یک نماینده مقابل قالیباف؛ «نادران» روی زمین نشست

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر فرهنگی یادآور شد: در دستور قبلی که برنامه هفتم توسعه نبود هم تذکر و هم اخطار قانون اساسی باز بوده است، هر دو استفاده و این فرصت داده شده است، روال اینگونه بوده که یک مورد تذکر و یک مورد اخطار قانون اساسی مطرح می‌شود و هر دو آن را انجام داده ایم.

رئیس مجلس تاکید کرد: حتی آقای امیرآبادی این درخواست را که داشت به ایشان گفتیم که درخواست شما قبول است.

مطلب مرتبط:

ماجرای افشاگری نماینده سابق علیه قالیباف

قانون رصد سبک زندگی، یعنی سرک کشیدن به حریم خصوصی مردم!

جنجال سامانه رصد سبک زندگی مردم؛ واکنش قالیباف به اخطار یک نماینده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی