تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
اخبار استان بوشهر

برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار

فرماندار تنگستان از برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رزمایش ارزیابی میزان آمادگی نیرو‌های عمل کننده بود که نتیجه بسیار موفق و خوبی داشت.

کد خبر: ۱۵۸۱۵۱
۱۴:۴۱ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار

 

دیدارنیوز ـ استان بوشهر: احمد لطفی در برگزاری رزمایش امداد و نجات دریایی در سواحل دلوار گفت: نظر به اینکه شهرستان تنگستان ۹۰ کیلومتر مرز دریایی دارد و دریا به عنوان یک ظرفیت و فرصت محسوب می‌شود تهدیداتی وجود دارد که این تهدیدات، تحت عنوان پدافند غیرعامل شناسایی و بر همین اساس در راستای پدافند غیرعامل امروز رزمایشی اجرا شد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: آنچه نیاز بود در این رزمایش امداد و نجات دریایی سناریویی در نظر گرفته شود بر فرض برخورد ۲ کشتی در دریا با هم که بعد از آن تیم اجرایی رزمایش متشکل از دستگاه‌های اجرایی با محوریت هلال و احمر، شهرداری اداره بندر و سپاه، نیروی انتظامی و بهداشت و درمان شهرستان وارد این رویداد شدند و اقدامات فوری و عملی انجام دادند.

وی افزود: قرار بود میزان آمادگی نیرو‌های عمل کننده در این بخش ارزیابی شوند که نتیجه بسیار موفق و خوبی داشت.

رئیس پدافند غیرعامل تنگستان بیان کرد: ضروری است آموزش‌های مستمری که در این زمینه نیاز است به خوبی و بین دستگاه‌های متولی و کسانی که عضو ستاد بحران و پدافند غیرعامل و نیرو‌های هلال احمر شهرستان هستند دنبال شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است از این جریانات و حوادثی که اتفاق می‌افتد و یا رزمایش‌هایی انجام می‌شود نکات قوت تقویت و ضعف‌هایی هم که داریم از نظر لجستیکی، تجهیزاتی و امکاناتی در آینده به حداقل رسانده شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بوشهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی