تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

فرودگاه کیش؛ نقص فنی پرواز ماهان و حبس یک ساعته مسافران

پرواز شماره ۱۰۴۳ هواپیمایی ماهان به‌دلیل نقص فنی هنگام فرود به یکباره وسط باند فرودگاه کیش ایستاد و موجب اختلال و توقف در فعالیت این فرودگاه شد.

کد خبر: ۱۵۸۰۸۸
۱۳:۵۰ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲

فرودگاه کیش؛ نقص فنی پرواز ماهان و حبس یک ساعته مسافران!

دیدارنیوز: پرواز شماره ۱۰۴۳ هواپیمایی ماهان به‌دلیل نقص فنی هنگام فرود، پس از قفل شدن چرخ‌هایش، به یکباره وسط باند فرودگاه بین‌المللی کیش ایستاد.

هواپیمای ایرباس A۳۴۰ هواپیمایی ماهان که ساعت ۹:۳۵ صبح امروز یکشنبه، فرودگاه مهرآباد را به سمت کیش ترک کرد، هنگام فرود پس از طی مسافتی کوتاه در باند ناگهان ایستاد و مسافران را نگران کرد.

به گفته یکی از مسافران، مسافران ۵۵ دقیقه در هواپیما حبس شده بودند و تیم فنی مشغول رفع نقص هواپیما شدند که در نهایت ثمری نداشت و مسافران با پله در باند تخلیه شدند و با اتوبوس به سالن منتقل شدند.

بروز این اتفاق سبب شده تا برخی دیگر از پرواز‌های فرودگاه کیش نیز دچار تاخیر شوند.

فرودگاه کیش اعلام کرده که مهندسین فنی این شرکت در حال رفع این نقص و بازگشایی مجدد باند فرودگاه کیش هستند.

بر این اساس، پرواز‌های بعدی ایرلاین‌های دیگر به سمت کیش فعلا با تاخیر چند ساعته مواجه شده و در همین راستا پرواز تهران به کیش هواپیمایی کیش‌ایر هم مجبور به فرود در فرودگاه شیراز شده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی