تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تبعات یک حرکت غیرمنتظره در جام جهانی زنان

مرد جنجالی فوتبال اسپانیا ۳ سال محروم شد

اقدام جنجالی و عجیب لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا پای سکوی قهرمانی تیم ملی زنان کشورش در جام جهانی، در نهایت حکم محرومیت سه ساله را برای او در پی داشت.

کد خبر: ۱۵۷۸۵۰
۱۹:۳۸ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

مدیر جنجالی اسپانیا ۳ سال محروم شد

دیدارنیوز: لوئیس روبیالس توسط کیمته انضباطی فیفا ۳ سال از تمام فعالیت‌های فوتبال محروم شد.

بر اساس ماده ۱۳ آئین نامه انضباطی فیفا، لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا و نایب رئیس سابق یوفا به دلیل بوسیدن جِنی هرموسو ستاره تیم ملی فوتبال بانوان اسپانیا به مدت ۳ سال از تمامی فعالیت‌های مربوط با فوتبال در عرصه داخلی و بین‌المللی محروم خواهد بود.

۲۰ اوت ۲۰۲۳ و در جریان مراسم اهدای مدال قهرمانی جهان به اعضای تیم ملی بانوان اسپانیا، لوئیس روبیالس که به شکل خارج از کنترلی خوشحالی خود را ابراز می‌کرد در حرکتی عجیب جِنی هرموسو، ستاره تیم ملی اسپانیا را بوسید و یک جا قهرمانی اسپانیا را به حاشیه و خودش را به باد فنا داد.

روبیالس در ادامه شب دیوانه‌وار خود در فاصله اندک با مسئولان عالی رتبه کشور اسپانیا، یک حرکت زشت دیگر از خود بروز داد تا در اولین حکم، به مدت ۹۰ روز به صورت موقت از همه فعالیت‌های فوتبالی محروم شود. این حکم موقت، امروز دوشنبه توسط فیفا با یک حکم قطعی که محرومیت ۳ ساله این مدیر اسپانیایی است، تکمیل شد و به طور رسمی به اطلاع او رسید.

امکان درخواست تجدیدنظر

طبق قانون، لوئیس روبیالس می‌تواند به مدت ۱۰ روز نسبت به رای فیفا که امروز به اطلاعش رسید، اعتراض کند. فشار‌های زیادی بر روبیالس وجود دارد که شاید او را از اعتراض به این حکم منصرف کند، اما در هر صورت طبق قوانین داخلی اسپانیا، او دیگر هرگز نمی‌تواند به ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا و احتمال به روال عادی زندگی خود بازگردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی