تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
پس از اقدامات وزیر اقتصاد و رسانه‌های حامی دولت رئیسی رخ داد

واکنش سلاح‌ورزی به فشارها؛ باید از اتاق ایران حفاظت کرد

باوجود فشارهای شدید اخیر توسط چند رسانه‌ حامی دولت سیزدهم و احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد برای برکناری حسین سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران، او در پیامی نوشته که وظیفه دارد در راه حفاظت از کیان اتاق ایران نه تنها از آبرو که اگر لازم باشد از جان خود نیز بگذرد.

کد خبر: ۱۵۷۶۷۷
۲۰:۴۶ - ۰۵ آبان ۱۴۰۲

واکنش سلاح‌ورزی به فشارها؛ وظیفه دارم در راه حفاظت از کیان اتاق از جان هم بگذرم

دیدارنیوز: حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق بازرگانی ایران به اتفاقات و حواشی اخیر پیرامون این اتاق واکنش نشان داد.

به گزارش دیدارنیوز، سلاح‌ورزی، رئیس اتاق بازرگانی ایران نوشت:

«سلام و عرض ادب

همه ما وقتی زیر سقف این اتاق گرد آمدیم؛ می‌دانستیم این گردِ هم آمدن، مثل مشارکت در هر خیر عمومی دیگری، هزینه‌هایی دارد و چیز‌هایی را باید از دست داد تا بر عهدی بزرگتر وفادار بمانیم.

عرصه تولید و تجارت، از همان ۱۴۰ سال پیش تاکنون، همانقدر که ساحتِ ساختن و سفره گستردن و خلق ارزش و رفاه به انگیزه وطن پرستی بود، ساحتِ باختن و غم نان کارگر خوردن و تحمل نتایج تصمیمات نادرست متصدیان ناآگاه و گفتگو‌های کم اثر هم بود.

مِهرِ ما به خانه مشترک اجدادی فعالان اقتصادی بخش خصوصی، دقیقا از همین واقعیت نشات می‌گیرد. اینجا، این اتاق، سقفی و فرصتی برای اشتراک رنج‌ها و نقدها، تجربه شکست‌ها و موفقیت‌ها و جایی برای تعقیب آرزو‌های بزرگ زنان و مردان شجاعی بوده و هست که دل در گرو سربلندی این آب و خاک دارند.

ما متعهد به پاسداری از چنین میراثی هستیم، میراث آدم‌هایی که همیشه به معجزه خردِ جمعی باور داشته اند، حتی اگر گوش شنوایی نیافته اند. حفاظت از کیان اتاق و استقلال آن، اولین شرط تحقق نقش آفرینی بخش خصوصی در توسعه اقتصادی کشور است.

من حسین سلاح ورزی وفادار و متعهد به رایی که از شما گرفته‌ام و مفتخر به حمایت پرشوری که در این روز‌های سخت از قلب‌های پرمهر و شریف فعالان اقتصادی بخش خصوصی واقعی ایران دریافت داشته‌ام، وظیفه دارم که در راه حفاظت از کیان اتاق ایران که بخش لاینفکی از توسعه و سربلندی میهن عزیز ماست، نه تنها از آبرو که اگر لازم باشد از جان نیز بگذرم. همه ما ایمان داریم که باید از اتاق ایران برای ایران حفاظت کرد.

ما را سری است با تو که گر خلق روزگار/ دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم

ارادت باقیست
حسین سلاح ورزی
پنجم آبانماه»

مطلب مرتبط:

مرگ دموکراسی اقتصادی

عنابستانی: وزارت صمت هزینه برکناری سلاح ورزی را به کشور تحمیل کرد

وزیر اقتصاد درباره برکناری سلاح‌ورزی؛ زمان می‌برد تا همه امضا کنند!

رسانه‌های حامی دولت: سلاح‌ورزی برکنار شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی