تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نیکبخت: همه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

سرانجام پس از مدتی تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران که اعتراض برخی نمایندگان مجلس را در پی داشت، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد که همه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۵۷۴۶۷
۱۳:۵۸ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲

نیکبخت: همه مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

دیدارنیوز: وزیر جهادکشاورزی گفت: با واریز ۳۵ هزار میلیارد تومان دیگر و جمع کل ۱۵۶ هزار میلیارد تومان، همه مبلغ گندم خریداری شده از کشاورزان توسط دولت در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ پرداخت شد.

محمدعلی نیکبخت از پایان تسویه مبلغ گندم خریداری شده در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد و گفت: امسال وزارت جهادکشاورزی با کمک دولت توانست ۱۰ میلیون و ۳۵۷ هزار تُن گندم از کشاورزان ۳۱ استان کشور خریداری کند.

وزیر جهادکشاورزی با تشکر از دولت افزود: رئیس‌جمهوری در هر موقعیتی پیگیر مطالبات گندم‌کاران بود و از تاکیدات ایشان در ه‍یئت دولت پرداخت مبلغ گندم به کشاورزان در سریعترین زمان ممکن بود.

نیکبخت با موثر خواندن اقدام وزارت جهادکشاورزی در خرید تضمینی گندم یادآور شد: خرید این مقدار گندم در سال زراعی که پشت سر گذاشتیم؛ کشور را در گندم نان به خودکفایی رساند و یکی از توفیقات بزرگ دولت در تولید و تامین این محصول استراتژیک رقم خورد.

وی در همین رابطه بار دیگر از کشاورزان کشور تشکر و اظهار کرد: وزارت جهادکشاورزی به وعده خود در پرداخت مطالبات گندم‌کاران تا پایان مهرماه عمل کرد و این ایفای تعهد در حالیست که میزان خرید تضمینی گندم نسبت به سال قبل آن از ۴۴ درصد رشد برخوردار بود.

نیکبخت خاطر نشان کرد: از رئیس دولت، معاون اول و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری کمال تشکر را دارم و نیز از سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همه کسانی که ما را در انجام تعهدات یاری رساندند سپاسگزارم.

گفتنی است؛ داود منظور - رئیس سازمان برنامه و بودجه - در جلسه ۵ مهرماه هیات دولت درباره چرایی این تاخیر به خبرنگاران توضیح داده و گفته بود که قول داده بودیم تا آخر شهریور تسویه کنیم، ولی مجوز‌هایی برای جابه‌جایی منابع و بودجه گرفتیم تا منابع را جابه‌جا شود، بنابراین تا آخر مهرماه تمام مطالبات پرداخت خواهد شد.

مطلب مرتبط:

اعتراض نمایندگان به عدم پرداخت مطالبات گندم‌کاران/ قالیباف: ۱۰ روز صبر کنید!

عذرخواهی «منظور» بابت تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی