تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
رییس دیوان محاسبات خبر داد:

بازگشت بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان به حساب بیت المال

عادل آذر درباره پرونده‌هایی که در طول دو سال منجر به رأی قطعی شده است، افزود: تاکنون فرایند بیش از هزار پرونده به پایان رسیده است.

کد خبر: ۱۵۷۲۶
۰۸:۵۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رییس دیوان محاسبات گفت: سرجمع انضباط اقتصادی و برگشت پول به بیت المال در دو سال گذشته 14 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان است.

عادل آذر با اشاره به گفت ‌وگوی تلویزیونی دیشب علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، درباره عملکرد این دیوان اظهار داشت: نتیجه عملکرد ما در دوره دهم مجلس حدود 2 هزار و 700 پرونده است که در بخش حسابرسی دیوان برای دستگاه‌های دولتی تشکیل شده و به دادسرای دیوان نیز رفته است.

وی درباره پرونده‌هایی که در طول دو سال منجر به رأی قطعی شده است، افزود: تاکنون فرایند بیش از هزار پرونده به پایان رسیده است.

آذر تصریح کرد: از لحاظ رقم و عدد سرجمع انضباط اقتصادی و برگشت پول به حساب های بیت المال 14 هزار و 500 میلیارد تومان معادل 4 میلیارد دلار در طول دو سال مجلس دهم بوده است که معتقدم موجب شد تا اختلافات دستگاه‌های دولتی حل شود و به تعبیری به حساب‌های بیت المال بازگردانده شده است.
منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی