تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
رییس دیوان محاسبات خبر داد:

بازگشت بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان به حساب بیت المال

عادل آذر درباره پرونده‌هایی که در طول دو سال منجر به رأی قطعی شده است، افزود: تاکنون فرایند بیش از هزار پرونده به پایان رسیده است.

کد خبر: ۱۵۷۲۶
۰۸:۵۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رییس دیوان محاسبات گفت: سرجمع انضباط اقتصادی و برگشت پول به بیت المال در دو سال گذشته 14 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان است.

عادل آذر با اشاره به گفت ‌وگوی تلویزیونی دیشب علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، درباره عملکرد این دیوان اظهار داشت: نتیجه عملکرد ما در دوره دهم مجلس حدود 2 هزار و 700 پرونده است که در بخش حسابرسی دیوان برای دستگاه‌های دولتی تشکیل شده و به دادسرای دیوان نیز رفته است.

وی درباره پرونده‌هایی که در طول دو سال منجر به رأی قطعی شده است، افزود: تاکنون فرایند بیش از هزار پرونده به پایان رسیده است.

آذر تصریح کرد: از لحاظ رقم و عدد سرجمع انضباط اقتصادی و برگشت پول به حساب های بیت المال 14 هزار و 500 میلیارد تومان معادل 4 میلیارد دلار در طول دو سال مجلس دهم بوده است که معتقدم موجب شد تا اختلافات دستگاه‌های دولتی حل شود و به تعبیری به حساب‌های بیت المال بازگردانده شده است.
منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی