تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیکر آتیلا پسیانی در ایران؛ استقبال در فرودگاه

پیکر آتیلا پسیانی، بازیگر سینمای کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) به ایران رسید و برخی هنرمندان در فرودگاه امام خمینی گرد هم آمدند تا از پیکر بی جان او استقبال کنند. قرار است مراسم خاکسپاری این هنرمند فردا ساعت ۱۰ صبح از مقابل پهنه رودکی انجام شود.

کد خبر: ۱۵۶۹۷۸
۰۸:۵۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

پیکر آتیلا پسیانی در ایران؛ استقبال در فرودگاه

دیدارنیوز: پیکر آتیلا پسیانی صبح امروز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه به ایران رسید.

بر اساس پیگیری‌ها، جمعی از هنرمندان و دوستان او از ساعات اولیه امروز در فرودگاه امام خمینی گرد هم آمدند تا از پیکر بی جان او استقبال کنند.

مرضیه برومند، محمد مهدی عسگرپور، محمد چرم شیر، رضا کیانیان، حبیب رضایی، سحر دولتشاهی، طناز طباطبایی، امیر جدیدی، حمید پور آذری، علی دهکردی، احمد حامد، رامبد جوان، آروند دشت آرای. الهام کردا، منوچهر شاهسواری، پژمان بازغی، همایون اسعدیان، محمد خزاعی، یزدان عشیری، بهرام توکلی، امیر حسین دوانی، وحید لک، شهرام گیل آبادی، احسان حاجی پور. از جمله هنرمندان و مسئولانی بودند که به استقبال این هنرمند رفتند.

آتیلا پسیانی به سبب شغلش به بسیاری از کشور‌ها سفر کرده بود. او در طول زندگی خود بار‌ها در خارج از کشور نمایش اجرا کرد و از اولین هنرمندان ایرانی بود که در سطح بین المللی شناخته می‌شد، او که مدتی با بیماری مبارزه کرد، آخرین روز‌های عمر خود را در فرانسه گذراند و روز جمعه ۱۴ مهر ماه در همین کشور از دنیا رفت.

صبح امروز، اما پیکر بی جان او به کشور رسید تا برای همیشه در خاک سرزمین مادری اش آرام بگیرد.

مراسم خاکسپاری این هنرمند فردا ساعت ۱۰ صبح از مقابل پهنه رودکی انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی