تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

۲ جوان فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله اسرائیلی‌ها از پای درآمدند

دو جوان فلسطینی صبح امروز (پنجشنبه) در حال عملیات انتحاری علیه اسرئیلی‌ها در شمال کرانه باختری با تیراندازی نظامیان رژیم اسرائیل کشته شدند.

کد خبر: ۱۵۶۷۳۶
۱۰:۲۶ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲

۲ جوان فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله اسرائیلی‌ها از پای درآمدند

 

دیدارنیوز: به گزارش فارس، منابع خبری اسرائیلی صبح امروز (پنج شنبه) از عملیات تیراندازی دو جوان فلسطینی به سمت اتوبوس حامل شهرک‌نشینان در شهرک «آونی هفتز» در نزدیکی شهر طولکرم خبر دادند.

به نوشته وبگاه خبری عرب۴۸، رادیو ارتش اسرائیل خبر داد که این دو فلسطینی پس از تیراندازی به سمت شهرک‌نشینان فرار کرده و در مسیر عبور خود با نظامیان اسرائیلی که برای بازداشت آن‌ها کمین کرده بودند درگیر شدند.

بر پایه این گزارش، در این درگیری، یکی از آن‌ها در همان نقطه کشته شد و دیگری پس از مجروح شدن و اندکی بعد جان داد.

به ادعای رادیو ارتش اسرائیل در خودروی این دو جوان فلسطینی یک سلاح ام-۱۶ یافت شد. 

کرانه باختری این روز‌ها همزمان با عید یهودیان موسوم به عید «سوکوت» در اوج التهاب و تنش به سر می‌برد و همزمان با یورش صد‌ها نفری روزانه شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی، فلسطینی‌ها نیز به میزان عملیات‌های خود افزوده‌اند.

در این میان نظامیان اسرائیلی از بامداد تا صبحگاه امروز با یورش به اردوگاه طولکرم و بلاطه با جوانان فلسطینی درگیر شدند، در بخش شرقی شهر نابلس نیز درگیری‌های شدیدی در نیمه شب امروز گزارش شده است.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی