تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

وضعیت اسف بار پیاده روهای برخی از خیابان های شهرتوریستی لاهیجان...

کد خبر: ۱۵۶۷۳۴
۲۲:۴۵ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

 

یکی از وظایف محوله ی شهرداری ها بهسازی پیاده روهاست.

 باید سعی شود تا در کنار توسعه ی شبکه معابر سواره ، انسان محور بودن پروژه های شهری نیز در اولویت قرار باشد و رویکرد استفاده از دوچرخه و پیاده محوری در دستور کار مدیریت شهری قراربگیرد. لاهیجان شهری است پر جمعیت و دارای پیاده روهای زیاد که گاه عابرین به سهولت نمی توانند از این فضا برای پیاده روی استفاده کنند .

شهردار لاهیجان در چند سال اخیر نسبت به بهسازی معابر سواره تلاش هایی کرده اما پیاده روها همچنان دچار نقص است .

 

وضعیت اسف بار پیاده روهای برخی از خیابان های شهرتوریستی لاهیجان...

 

اکثر فعالیت های عمرانی لاهیجان را نباید به دور استخر و خیابان های منتهی به آن خلاصه کنیم ، هرچند رسیدگی به این اماکن به دلیل استفاده ی مسافران باید در اولویت باشد .

گاه پیاده روها به قدری نامناسب است که شهروندان ترجیح می دهند از خیابان عبور کنند که صدالبته این حرکت آنان خطراتی را نیز به همراه دارد .

لقی موزائیک پیاده روها در روزهای بارانی باعث می شود تا آب کثیف جمع شده زیر موزائیک بر روی لباس عابرین بپاشد و یا حتی منجر به صدمات جانی شود که چند سال پیش اتفاق ناگواری در حدفاصل میدان برق و آزادگان برای زن میانسالی افتاد و سر او براثر لقی موزائیک به دیواره ی کنار پیاده رو اصابت و راهی بیمارستان شد .

 

وضعیت اسف بار پیاده روهای برخی از خیابان های شهرتوریستی لاهیجان...

 

این پیاده روها زیبنده ی یک شهر توریستی و پرجمعیتی مثل لاهیجان نیست .

در عکس های تهیه شده توسط خبرنگار دیدار نیوز ؛ وضعیت پیاده روهای حدفاصل میدان سلمان فارسی و کاشف شرقی را ملاحظه می فرمایید. منظر پاسخ روابط شهرداری لاهیجان هستیم .

 

✍حسین آقایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی