تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به مناسبت میلاد پیامبراعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) انجام شد

موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدادی از محکومان

به مناسبت میلاد پیامبراعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان موافقت کردند.

کد خبر: ۱۵۶۵۶۶
۰۹:۲۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

موافقت رهبر انقلاب با عفو ۲ هزار نفر از محکومان

دیدارنیوز: رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، این عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات به درخواست رئیس قوه قضائیه و به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) انجام شد.

رئیس قوه قضائیه در نامه خود، عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات را برای دوهزار و دویست و هشتاد و چهار نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، درخواست کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی