تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شبکه ۵G برای ایلامی‌ها تا پایان سال

کریمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: تا پایان سال جاری شبکه ۵G (نسل پنجم اینترنت) در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۱۵۶۴۲۸
۱۰:۴۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۲

شبکه ۵جی برای ایلامی‌ها تا پایان سال

دیدارنیوز: علی کریمی امروز با بیان اینکه علاوه بر توسعه ارتباطی شهری برنامه ما توسعه روستا‌ها با همان کیفیت ارتباطی در شهر‌ها است، اظهار داشت: در فاز اول روستا‌های بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال جاری به شبکه ملی ارتباطات متصل می‌شوند و پس از آن روستا‌های زیر ۲۰ خانوار را تا پایان سال آینده جزو این برنامه قرار داده‌ایم.

مدیرکل شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام با بیان اینکه جهت ارتباط پایدار با سرعت بالا در روستا‌ها لازم است، با احداث دکل‌ها بستر‌های ارتباطی را تقویت کنیم، افزود: در این راستا سال گذشته ۱۷۵ کیلومتر فیبر نوری در سطح روستا‌ها اجرایی شده است.

کریمی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۶۵ کیلومتر اجرای فیبر نوری برای سال جاری نیز در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: این مهم به شرکت مخابرات استان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که استان مرزی ایلام در حوزه ارتباطات تا پایان دولت سیزدهم جزو پنج استان برتر در سطح کشور باشد، تصریح کرد: تاکنون ۳۴۹ کیلومتر فیبر نوری در مناطق مختلف استان اجرایی شده است.

مدیرکل شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: پیش‌بینی می‌شود تا ۲ سال آینده در سطح روستا‌های استان بیش از ۷۵۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی شود.

وی به راه‌اندازی نسل پنجم اینترنت در استان ایلام نیز اشاره کرد و گفت: در سطح شهر ایلام ۱۲ سایت به طور کامل نصب شده و زیرساخت‌های آن نیز برای سرویس‌دهی فراهم است و تا پایان سال جاری مشترکان اینترنت می‌توانند در مرکز استان از این تکنولوژی استفاده کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی