تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

«رئیسی» وارد اصفهان شد

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری صبح امروز جمعه، برای افتتاح سامانه دوم آبرسانی به اصفهان و ۱۴ شهرستان این استان وارد اصفهان شد.

کد خبر: ۱۵۶۴۱۸
۰۹:۲۲ - ۰۷ مهر ۱۴۰۲

«رئیسی» وارد اصفهان شد

دیدارنیوز: رئیس جمهور به همراه وزیر نیرو به منظور افتتاح سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ و ۱۴ شهرستان استان اصفهان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی استان اصفهان شد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به منظور افتتاح و بهره‌برداری از چند طرح و پروژه و همچنین افتتاح پنجمین دوره اعطای جایزه بین‌المللی مصطفی به همراه تعدادی از وزرای دولت، صبح امروز جمعه با استقبال مقامات و مسئولان استانی وارد فرودگاه اصفهان شد.

در این سفر فاز اول از سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ و ۱۴ شهرستان استان اصفهان با حضور رییس‌جمهور و وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

هزینه اجرای فاز اول این طرح تا کنون حدود ۵ هزار میلیارد تومان و اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه ۱۲ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

سامانه اول آبرسانی به اصفهان بزرگ از سال ۱۳۵۲ آغاز شد که با احداث سد چم آسمان، تونل‌ها، تصفیه‌خانه بابا شیخعلی و خطوط انتقال و مخازن ذخیره آب در شهر اصفهان و شهرستان‌ها از ۱۳۶۵ به‌صورت مرحله‌ای تا اواسط دهه ۱۳۷۰ به بهره‌برداری رسید و ظرفیت اسمی آن ۱۲.۵ متر‌مکعب بر ثانیه است.

در جریان این سفر با حضور رئیسی، فاز اول نیروگاه فولاد مبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات افتتاح خواهد شد، ظرفیت کلی این نیروگاه ۹۱۴ مگاوات است.

این نیروگاه ایرانی پیشرفته با راندمان بالا و رعایت مسائل زیست محیطی با کاهش آلایندگی به میزان ۱۵ درصد، به دست صنعت گران و مهندسان ایران با مشارکت ۷۶ شرکت در تامین، ساخت و نصب تجهیزات ساخته شده است.

رئیسی در این سفر در پالایشگاه اصفهان حضور خواهد یافت و پروژه تصفیه گازوییل (DHT) پالایشگاه اصفهان به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

از جمله دستاورد‌های این پروژه می‌توان به تولید روزانه ۱۰۰ هزار بشکه گازوییل و سوخت پاک مطابق با استاندارد یورو ۵، جلوگیری از انتشار ۳۰۰ تن گوگرد در روز در هوای کلانشهر‌های کشور و کاهش گوگرد گازوییل تولیدی پالایشگاه به کمتر از ppm۱۰ اشاره کرد.

مراسم افتتاحیه جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) که به نوبل اسلامی در جهان مشهور است نیز با حضور رئیس جمهور در اصفهان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی