تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رونالدو باحضور در ایران چقدر فالوئر گرفت؟

حواشی سفر کریستیانو رونالدو به ایران و دیدارش با پرسپولیس همچنان ادامه دارد و برخی رسانه‌ها حتی تعداد فالوئرهای او در اینستاگرام پس از سفر به تهران را هم بررسی کرده‌اند.

کد خبر: ۱۵۶۰۵۸
۱۹:۱۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

رونالدو باحضور در ایران چقدر فالوئر گرفت؟

دیدارنیوز: حضور کریستیانو رونالدو در ایران، با افزایش چشمگیر فالوئرهایش در اینستاگرام او همراه شد.

حضور رونالدو در ایران با واکنش‌ها و بازتاب‌های گسترده‌ای همراه بود. از لحظه فرود هواپیمای حامل کاروان این تیم در فرودگاه امام خمینی (ره) تا استقبال بی سابقه از اعضای تیم عربستانی در مسیر رسیدن به هتل محل اقامت، اخبار و رویداد‌های مربوط به کریستیانو، مورد توجه همگان قرار گرفته بود.

علاوه بر حضور پرشمار هواداران رونالدو برای استقبال از این فوق ستاره و بازتاب آن در رسانه‌های جهان، دو کار ارزشمند و انسان دوستانه‌ای که این فوق ستاره انجام داد، تحسین‌ها و تمجید‌های متعددی را به همراه داشت و می‌توان گفت میزان محبوبیت این بازیکن حداقل در ایران افزایش یافت.

رونالدو به درخواست مسئولین باشگاه‌های پرسپولیس و النصر برای دیدار با کودکی که ویدیوی گریه‌های او برای اسطوره اش وایرال شده بود، جواب مثبت داد. او سپس با دختر بااستعدادی به نام فاطمه حمامی که تابلوی CR ۷ را با پا کشیده بود، دیدار داشت و اینگونه قلب‌ها و انرژی مثبت را از آن خود کرد.

مطلب مرتبط:

دیدار با رونالدو؛ «فاطمه حمامی» به آرزویش رسید +ویدیو

تشکر رونالدو از مردم ایران؛ استقبال باورنکردنی بود

انتشار این ویدیو‌ها در صفحه رسمی النصر، واکنش‌های مثبت زیادی را به دنبال داشت. به نحوی که آنالیز صفحه شخصی و رسمی کریستیانو نشان می‌دهد که طی کمتر از ۴۸ ساعت حضور این فوق ستاره در ایران، او حدود ۴۰۰ هزار فالوئر جدید گرفته و آمار کل فالوور‌های او به ۶۰۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسیده است.

بررسی نمودار طی شده در دریافت دنبال کننده‌های جدید صفحه رسمی رونالدو نشان می‌دهد که میانگین و به طور روزانه، ۱۰۰ هزار فالور جدید به دنبال کننده‌های او اضافه می‌شدند، ولی از زمان حضور در تهران، این نمودار رشد قابل توجهی گرفت.

در هفته اخیر، رونالدو به طور میانگین در هر روز حدود ۱۰۰ هزار دنبال کننده جدید دریافت کرده، ولی روز گذشته و زمان حضور در تهران، جذب فالوئر‌های جدید رشد زیادی داشته است.

مطلب مرتبط:

رونالدو، خوشبختانه راضی بود!

آبروریزی در آزادی!

نمودار کلی رشد فالوور‌های رونالدو نشان می‌دهد که او طی ۴۸ ساعتی که در ایران حضور داشته، حدود ۴۰۰ هزار دنبال کننده جدید گرفته است.

رونالدو باحضور در ایران چقدر فالوئر گرفت؟

رونالدو باحضور در ایران چقدر فالوئر گرفت؟

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی