تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هدیه فدراسیون به عربستانی‌ها؛ گلیم، کتاب و خاتم‌کاری +عکس

پس از ورود رونالدو و کاروان النصر به تهران، همچنان بازار هدیه دادن به عربستانی‌ها داغ است و فدراسیون فوتبال هم به اعضای این تیم هدایایی، چون فرش دستباف و جعبه خاتم کاری داده است.

کد خبر: ۱۵۶۰۱۸
۱۰:۴۵ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

هدیه فدراسیون به عربستانی‌ها +عکس

دیدارنیوز: از سوی فدراسیون فوتبال هدایایی برای کادر فنی و بازیکنان تیم النصر عربستان تدارک دیده شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احسان محمدی رئیس، دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: تقدیم هدایا به تیم‌های مهمان یک عرف متداول و رفتار متقابل است و ما تلاش کردیم ضمن رعایت مهمان‌نوازی ایرانی، هدایایی تهیه و به صورت محترمانه‌ای به کادر فنی و بازیکنان النصر اهدا شود. چون تیم حریف در چارچوب یک مسابقه رسمی و نه دوستانه و خیریه به ایران آمده و نوع برخورد ما هم باید یک پروتکل حرفه‌ای داشته باشد.

هدیه فدراسیون به عربستانی‌ها +عکس

وی افزود: از آنجایی که در سال ۲۰۲۳ اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری از سوی سازمان اکو انتخاب شد، قابی شامل «ورنی» که یک نوع گلیم سوزنی و دستباف هنرمندان این استان است به بازیکنان و کادر فنی تیم مهمان اهدا شد. به منظور شخصی‌سازی در کنار شناسنامه این اثر هنر، تاریخ برگزاری بازی و همچنین نام بازیکنان قید شده بود. جعبه کوچک خاتم‌کاری و کتاب «۱۰ دلیل که باید به ایران سفر کرد» از دیگر اقلامی بود که در این بسته فرهنگی گنجانده شد.

هدیه فدراسیون به عربستانی‌ها +عکس

رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال گفت: این مسابقه را به عنوان یک فرصت برای معرفی ایران دیدیم به همین خاطر از مشاوره و مساعدت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای انجام این کار بهره گرفتیم و ان‌شاالله این همکاری در مسابقات بین‌المللی آتی برای معرفی سایر توانمندی‌های هنرمندان ایران ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، باشگاه پرسپولیس نیز به صورت جداگانه کارت پستالی به امضای رضا درویش و یک ادکلن با برند باشگاه به تیم مهمان اهدا کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی