تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
شکست ایران از میزبان

نایب قهرمانی مردان شمسایی در برزیل

تیم ملی فوتسال مردان کشورمان در فینال تورنمنت شش جانبه دوستانه برزیل، در سالن سوروکابا مقابل تیم ملی برزیل صف‌آرایی کرد که سلسائو با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

کد خبر: ۱۵۵۸۴۷
۱۸:۲۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

نایب قهرمانی مردان شمسایی در برزیل

دیدارنیوز: تیم ملی فوتسال ایران به مقام نایب قهرمانی تورنمنت برزیل دست یافت.

تیم ایران در این بازی با ترکیب باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و حسین طیبی وارد زمین شد. سلسائو در دقایق ابتدایی با گلزنی پیتو از تیم کشورمان پیش افتاد که سعید احمدعباسی دروازه برزیل را گشود و بازی را به تساوی کشاند. در آخرین دقیقه نیمه نخست، پیتو دومین گل خود و برزیل را به ثمر رساند تا میزبان با پیروزی راهی رختکن شود.

برزیل در نیمه دوم نیز توسط رافا سانتوس و ماتیوس به گل رسید و اختلاف را به سه گل رساند. شاگردان وحید شمسایی در ادامه کار برای جبران تلاش کردند که مجتبی پارساپور موفق به گلزنی شد. سایر موقعیت‌های گلزنی دو تیم، راهی به دروازه‌ها پیدا نکرد تا این مسابقه با پیروزی ۴ بر ۲ برزیل به پایان برسد.

سلسائو که پنج قهرمانی جام جهانی فوتسال را در کارنامه دارد و صدرنشین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان به شمار می‌رود، موفق شد به قهرمانی تورنمنت خانگی خود دست یابد. تیم ایران نیز که مهر ماه در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد، به مقام نایب قهرمانی این تورنمنت دوستانه دست یافت.

تیم ملی پاراگوئه که در مرحله گروهی با ایران رقابت می‌کرد، در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل ژاپن پیروز شد و در رتبه سوم جدول این مسابقات جای گرفت. کلمبیا نیز با نتیجه ۴ بر یک بر عربستان غلبه کرد تا دو تیم به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم تورنمنت برزیل قرار بگیرند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی