تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

گوشت گوسفندی کنیا در ایران؛ از طعم آن لذت ببرید!

در شرایطی که ماه‌هاست گوشت قرمز در کشورمان از کیلویی نیم میلیون تومان عبور کرده و در دولت ابراهیم رئیسی همچنان در حال افزایش قیمت است، سفیر ایران در کنیا از ارسال محموله گوشت کنیا به ایران خبر داده و گفته: امیدوارم طعم گوشت کنیایی مورد پسند مردم عزیز کشورم واقع شود.

کد خبر: ۱۵۵۶۷۳
۰۸:۵۹ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

گوشت گوسفندی کنیا در ایران؛ از طعم آن لذت ببرید!

دیدارنیوز: سفیر ایران در کنیا گفت: اولین محموله گوشت گرم گوسفندی از این کشور آفریقایی به ایران ارسال شده است.

جعفر برمکی در این ارتباط در مطلبی نوشت: «خدا را شاکرم که پس از یک سال و نیم تلاش همکارانم در سفارت ایران در کنیا و دیگر عزیزان در شرکت جهاد استقلال، شاهد ارسال اولین محموله گوشت گرم گوسفندی به ایران باشیم. دومین محموله نیز فردا ارسال خواهد شد و محموله‌های دیگر بصورت مستمر در راه خواهد بود. ان‌شاءالله کاهش قیمت گوشت در کشور را شاهد باشیم.

قابل توجه اینکه گونه غالب گوسفندی در کنیا، قره گل ایران است که بیش از ۲۵ سال پیش وارد کنیا شد و به Persian Black Head معروف است. امیدوارم طعم گوشت کنیایی مورد پسند مردم عزیز کشورم واقع شود.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی