تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
قربان‌زاده متهم یا منتقد؟

جنگ بی‌فایده نکونام و خطیر روی آنتن

شب گذشته جواد نکونام در برنامه فوتبال برتر بار دیگر علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال را به دروغ گویی متهم کرد و معلوم شد این دو هنوز به مرحله سازش نرسیده‌اند.

کد خبر: ۱۵۵۶۳۸
۱۴:۳۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲

جنگ بی‌فایده نکونام و خطیر روی آنتن

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: قشون‌کشی هر شب علی خطیر و جواد نکونام در رسانه‌ها و به خصوص برنامه فوتبال برتر، تا امروز هیچ کمکی به استقلال و مشکلاتش نکرده است تا جایی که شب گذشته خود نکونام در برنامه فوتبال برتر اعتراف کرد که او و هر کس دیگری در استقلال مهمان هستند و در نهایت این اختلافات فقط به این تیم لطمه می‌زند.

اصل مطلب صحبت‌های نکونام در فوتبال برتر این بود که فقط استقلال سقف قرارداد را رعایت می‌کند و به دلیل نگرفتن بازیکنان مورد نظر، حالا او نمی‌داند با ۱۴ بازیکن چطور باید در لیگ ادامه دهد؟ بعد هم آنقدر سقف قراردادها بالا رفته که حتی پیشنهاد ۲۵ میلیاردی او به بازیکن مورد نظرش، نتوانسته نظر او را جلب کند. در حال حاضر سرمربی استقلال ترجیح می‌دهد که به جای چند بازیکن بی‌کیفیت و ارزان قیمت دو بازیکن باکیفیت و گران برای استقلال بیاورد.

متاسفانه در چنین شرایطی نیز جواد نکونام و علی خطیر برای اینکه فشار نتیجه نگرفتن احتمالی را از روی شانه‌های خود کم کنند ترجیح می‌دهند به جای مصالحه، همکاری و جذب منابع مالی هر روز در تلویزیون علیه هم صحبت کنند.

در نهایت اما اختلاف این دو، چیزی جز ضرر برای باشگاه و هواداران آن ندارد چون جدایی هر یک از این نفرات در شرایط فعلی مشکل جدیدی اضافه و معما را لاینحل می‌کند که حالا چه کسی جایگزین شود، کِی بیاید، چه زمان کارش را شروع کند؟ آیا با این تغییرات دردی از مشکلات مالی باشگاه حل می شود؟ شاید در نهایت انداختن توپ در زمین دولت و وزارت ورزش برای تامین منابع مالی دم دست‌ترین تصمیم باشد.

قربان‌زاده منتقدی که از خودش هم باید انتقاد کرد

اما پس از چند روزی که سرمربی و مدیر استقلال در تلویزیون حاضر شدند و علیه هم موضع‌گیری کردند صدای حسین قربانزاده در آمده که از این نمایش‌ها فقط صدا و سیما بهره مالی می برد.

در اینجا دو انتقاد به رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی وارد است. اول اینکه همین چند ماه پیش که جریان بحث‌های زرگری او و علی فتح الله زاده مدیر مستعفی استقلال هر شب در شبکه های مختلف تلویزیونی مطرح بود و در حالی که میلیون‌ها هوادار استقلال منتظر پرداخت بدهی استراماچونی و حضور استقلال در آسیا بودند، کسی در مورد درآمد‌زایی صدا و سیما حرفی نمی‌زد. اما حالا که استقلال در بدترین شرایط مالی و بازیکن و حذف از آسیا است انگشت اتهام او به سوی مدیر و مربی نشانه رفته و حتی تلویزیون را هم کاسب این ماجرا معرفی می‌کند.

انتقاد دوم نیز این است که چرا قربان‌زاده در مورد پول‌هایی که در دوران سردار آجورلو و علی فتح‌الله زاده ناپدید یا تلف شده و قرار بوده شفاف‌سازی کند دیگر حرفی به میان نمی‌آید. شاید با روشن شدن این ماجراها بسیاری از مشکلات مالی امروز باشگاه هم حل می‌شد. با این حال تا امروز هنوز هیچ کس از روند رسیدگی به این پرونده ها و اینکه این پولها دقیقا کجا هزینه شده، خبر ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی