تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی در گفتگو با آیت الله ایازی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی در گفتگو با آیت الله ایازی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
بازار تهران همواره دارای مشکلات ایمنی بوده

۳۰ باب مغازه بازار تهران در آتش سوخت

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی حدود ۳۰ باب مغازه در بازار تهران خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت و فوتی نداشت، اما خسارات مالی زیادی درپی این حادثه برجا ماند.

کد خبر: ۱۵۴۲۵۲
۰۸:۰۳ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی حدود ۳۰ باب مغازه در بازار تهران خبر داد.

سید جلال ملکی، در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در بازار تهران در ساعت ۲:۰۱ بامداد امروز سه‌شنبه، به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان هفت ایستگاه را به همراه تانکر‌های آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و ... به محل حادثه واقع در بازار آهنگران اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: محل حادثه یک پاساژ سه طبقه با بیش از ۲۵۰ باب واحد صنفی و انبار به مساحت‌های مختلف بود. کانون حریق در زیرزمین این پاساژ قرار داشت و جمعا در حدود ۳۰ باب مغازه و انبار دچار حریق شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر واحد‌های واقع در این پاساژ بود، اظهارکرد: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای اطفاء حریق در این پاساژ را آغاز کرده و در گام نخست با اقدامات خود موفق شدند تا از گسترش آتش و سرایت شعله‌ها به واحد‌های دیگر جلوگیری کنند.

ملکی ادامه داد: با توجه به اینکه حریق در زیرزمین این پاساژ رخ داده بود، عملیات آتش‌نشانان با دشواری‌هایی همراه بود با این وجود آتش‌نشانان در حرارت بالا و دود زیاد موفق به اطفاء کامل حریق شدند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدومیت و فوتی نداشت، گفت: اما خسارات مالی زیادی درپی این حادثه برجا ماند.

وی با انتقاد از وضعیت ایمنی در بازار تهران نیز گفت: بازار تهران همواره دارای مشکلات ایمنی بوده و بار‌ها نیز در مورد هشدار و تذکر داده شده است. لازم است که همه افراد مرتبط با بازار و دستگاه‌ها در این خصوص وارد عمل شده در این خصوص به فکر راهکار باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی