تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

ترکیب احتمالی پرسپولیس؛ چالش جذاب یحیی!

پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر امشب (چهارشنبه) در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان آلومینیوم اراک است و در این میان، یحیی گل محمدی چالش جذابی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش دارد.

کد خبر: ۱۵۳۹۹۰
۱۲:۲۱ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

ترکیب احتمالی پرسولیس؛ چالش جذاب یحیی!

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد که پرسپولیس با کم‌ترین تغییر ممکن در ترکیب خود امشب برابر آلومینیوم اراک صف‌آرایی می‌کند.

سرخ‌پوشان پایتخت با گذر از چند نوبت اردوی آماده‌سازی به میزبانی تهران و برگزاری بازی‌های دوستانه، سرانجام مهیای انجام اولین بازی خود در لیگ بیست‌وسوم شدند. پرسپولیسی‌ها که فصل گذشته توانستند هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی به قهرمانی برسند و رسیدن به این دو جام باعث شد تا سرخ‌ها عنوان قهرمانی سوپرجام را هم از آن خود کنند، حالا به دنبال آن هستند تا در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی هم بتوانند عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته و از قهرمانی‌های فصل گذشته‌شان دفاع کنند.

پرسپولیسی‌ها که امشب در خانه و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان آلومینیوم اراک هستند، در شرایطی اولین بازی فصل را می‌خواهند برگزار کنند که هنوز فهرست بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ بیست‌وسوم تکمیل نشده است. یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب دروازه‌بان ذخیره خارجی و البته مهاجم است، اما هنوز خبری از توافق با گزینه‌های موردنظر سرمربی پرسپولیس نیست و همین مسئله باعث شده تا برای چینش ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت در هفته نخست، گل‌محمدی به دنبال اعتماد به بازیکنانی باشد که در فصل گذشته هم توانستند عملکردی خیره‌کننده را از خود به جای بگذارند و به نظر می‌رسد که با حداقل تغییر، ترکیب پرسپولیس برای اولین بازی در فصل جدید چینش خواهد شد.

کنعانی‌زادگان در نقش جانشین گولسیانی

علیرضا بیرانوند بعد از یک ماه جنجالی، حالا مهیای انجام اولین بازی خود در لیگ بیست‌وسوم شده و امشب دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس است و رکورددار کلین‌شیت فصل گذشته می‌خواهد فصل را با کلین‌شیت آغاز کند. یکی از مهم‌ترین تغییرات در ترکیب پرسپولیس در قلب خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت رخ خواهد داد و به نظر می‌رسد برخلاف فصل گذشته، خبری از زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی نیست و احتمالاً محمدحسین کنعانی‌زادگان در بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس در ترکیب سرخ‌ها جانشین گولسیانی می‌شود تا در کنار پورعلی‌گنجی زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت را شکل بدهد.

دانیال اسماعیلی‌فر یکی از مهره‌های بدون جانشین در ترکیب تیم یحیی گل‌محمدی است و به نظر می‌رسد در مسابقه امشب هم در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. در شرایطی‌که گفته می‌شد پرسپولیس در بازار تابستانه یک مدافع چپ خارجی جذب خواهد کرد، اما شرایط مطابق پیش‌بینی پیش نرفت و همین مسئله باعث شد تا علی نعمتی جدی‌ترین گزینه حضور در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس باشد و به نظر می‌رسد که او امشب در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان قرار خواهد گرفت.

مربع جذاب در خط هافبک پرسپولیس

میلاد سرلک که سرنوشت سربازی‌اش هنوز مشخص نشده، در هفته نخست به نظر می‌رسد که در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت و برای جلب رضایت کادرفنی تیم ملی او ماموریت دارد تا بهترین نمایش خود را در ترکیب پرسپولیس از خود به اجرا در بیاورد. در کنار سرلک، به نظر می‌رسد که به مانند دیدار‌های پایانی فصل گذشته بازهم سروش رفیعی قرار است در خط هافبک پرسپولیس قرار گیرد و زوج سرلک باشد. در پست وینگر هم یحیی گل‌محمدی گزینه‌های پرشماری را در مقابل خود می‌بیند، اما به نظر می‌رسد که انتخاب‌های سرمربی پرسپولیس مشخص هستند.

سعید صادقی در کنار مهدی ترابی که فصل گذشته عملکرد خوبی را در پست وینگر داشتند، امشب هم احتمالا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهند گرفت تا در سمت راست‌وچپ خط هافبک سرخ‌پوشان پایتخت در نقش وینگر کار خود را پیش ببرند تا خط هافبک سرخ‌ها با حضور سرلک، رفیعی، صادقی و ترابی چینش شود و مربعی جذاب در میانه زمین پرسپولیس ایجاد شود. در شرایطی‌که گفته می‌شد احتمالاً ترابی در نقش مهاجم سایه به کار گرفته شود، اما گویا یحیی گل‌محمدی به دنبال آن است تا از ستاره تیمش در نقش وینگر بهره ببرد.

در انتظار پاگشای شهاب در ترکیب سرخ‌ها

یحیی گل‌محمدی برای چینش خط حمله تیمش برای مسابقه امشب، گزینه موردنظرش که مهاجم خارجی باشد را در اختیار ندارد و همین مسئله باعث شده تا در بین گزینه‌های ایرانی او به دنبال انتخاب بهترین زوج ممکن باشد. در شرایطی‌که بازیکنانی مانند محمد عمری، امید عالیشاه، مهدی عبدی، وحید امیری و شهاب زاهدی در دسترس کادرفنی پرسپولیس برای مسابقه امشب هستند، به نظر می‌رسد که گل‌محمدی تصمیم نهایی خود را برای چینش خط حمله تیمش گرفته و می‌خواهد به زوج امیری و زاهدی اعتماد کند.

وحید امیری فصل گذشته در هفته‌های پایانی فصل که سرخ‌پوشان پایتخت اوج‌گیری فوق‌العاده‌ای داشتند، در نقش مهاجم سایه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و همین مسئله باعث شده تا یحیی گل‌محمدی همچنان او را در خط حمله تیمش حفظ کند. شهاب زاهدی هم که یکی از خرید‌های تابستانی پرسپولیس محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد که قرار است جای خالی عیسی آل‌کثیر را در خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت پر کند و امیدوار است بعد از عملکردی پرفرازونشیب در پیش‌فصل، بتواند در لیگ بیست‌وسوم عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و شهاب زاهدی.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی