تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
اسلامی خبر داد

تولید برق نیروگاه بوشهر از مرز ۶۰ میلیارد کیلووات ساعت گذشت

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر از مرز ۶۰ میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است.

کد خبر: ۱۵۳۸۴۲
۲۰:۲۸ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

تولید برق نیروگاه بوشهر از مرز ۶۰ میلیارد کیلووات ساعت گذشت

دیدارنیوز: اسلامی امروز یکشنبه ضمن اعلام این موضوع افزود که تولید ۵ تا ۷ برابری رادیو دارو‌ها تا پایان سال آینده هدف گذاری شده است.

امروز پانزدهم مردادماه، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اسلامی معاون رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

اسلامی در این جلسه ضمن خوشامد گویی و تاکید بر اهمیت برگزاری این نشست‌ها جهت هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر بین سازمان انرژی اتمی ایران و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون شک این بازدید‌ها و رفت و آمد‌ها در بالا بردن ظرفیت صنعت هسته‌ای کشور موثر خواهد بود.

به نوشته تارنمای سازمان انرژی اتمی ایران، در پرتو این توجه، رویکرد‌ها و سرمایه گذاری‌هایی که انجام می‌گیرد، پیشرفت کشور و توسعه رفاه ملی قابل لمس بوده و مردم از آن بهره‌مند می‌شوند.

بر این اساس آژانس اعلام کرد که در این مقطع فعالیت سازمان انرژی اتمی ایران معطوف به رونق، پیشرفت و گسترش همه سرفصل‌های فناوری هسته‌ای با نگاه صنعتی سازی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی