تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ریخت و پاش سعودی‌ها جواب می‌دهد؟

خط حمله ترسناک الاهلی!

باشگاه الاهلی عربستان با خرید ماکسیمین، ریاض محرز و فیریمینو، سه گلزن و ستاره فصل گذشته تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و نیوکاسل، اکنون صاحب یکی از قدرتمندترین و خطرناکترین خط حمله‌های فوتبال در جهان شده است!

کد خبر: ۱۵۳۵۴۱
۱۲:۰۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

خط حمله ترسناک الاهلی!

دیدارنیوز: باشگاه الاهلی عربستان به‌صورت رسمی از ستاره جدید خود رونمایی و اعلام کرد که آن سنت ماکسیمین، مهاجم گلزن و ۲۶ ساله باشگاه نیوکاسل انگلستان را استخدام کرده است.

به نقل از ایندیپندنت، الاهلی با خرید ماکسیمین، ریاض محرز و فیریمینو، سه گلزن و ستاره فصل گذشته تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و نیوکاسل، اکنون صاحب یکی از قدرتمندترین خط حمله‌های فوتبال در جهان شده است.

این درحالی است که ادوارد مندی، دروازه‌بان فصل گذشته چلسی نیز در فصل آتی درون دروازه الاهلی می‌ایستد.

رسانه‌های عربستانی، مبلغ پرداختی مدیران الاهلی به باشگاه بریتانیایی برای انجام این انتقال را ۳۰ میلیون یورو اعلام کرده‌اند.

صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی، یکی از سهامداران اصلی باشگاه نیوکاسل محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی