تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد

باید با دنیا آشتی کنیم

محمدرضا بهرامن، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: باید خوش اخلاق باشیم و با دنیا آشتی کنیم، اگر این کار را نکنیم قاعدتا نمی‌توانیم به برنامه کوتاه‌مدت ۵ ساله برسیم.

کد خبر: ۱۵۳۱۲۲
۱۸:۱۵ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲

باید با دنیا آشتی کنیم

دیدارنیوز: نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: برای رسیدن به تورم تک رقمی در پایان برنامه هفتم توسعه باید خیلی از موارد را حل کنیم که مهم‌ترین‌اش این است که محیط کسب‌و‌کارمان را شکل بدهیم، باید خوش اخلاق باشیم، با دنیا آشتی کنیم، اگر این کار را نکنیم قاعدتا نمی‌توانیم به برنامه کوتاه‌مدت ۵ ساله برسیم.

محمدرضا بهرامن، بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه برای بخش معدن نقش ۱۱.۷ درصدی درنظرگرفته‌اند، در حالی که رشد کلی ۸ درصد دیده شده، این نشان می‌دهد برای بخش معدن یک ظرفیتی وجود دارد که دولت هم برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

بهرامن افزود: این جریان را باید با همین شرایط موجود ببینیم، فکر نکنیم که تحریم‌ها تمام می‌شود، این وضعیت وجود دارد و ما باید مزیت‌هایمان را در کشور ببینیم و برای آن برنامه‌ریزی راهبردی و استراتژیکی کنیم چرا که بدون برنامه راهبردی به هیچ یک از اهداف‌مان نمی‌رسیم.

وی ادامه داد: بخش معدن از بخش‌هایی است که می‌تواند با برنامه‌ای راهبردی به بعضی از دغدغه‌هایی که دولت در برنامه هفتم توسعه برای خودش تعریف کرده برسد، مشروط بر این که باید دقت کنیم برنامه درازمدت داشته باشیم، برنامه استراتژیک ما در صنعت نه برنامه ۵ ساله که باید ۲۰ ساله باشد.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: برای رسیدن به تورم تک رقمی در پایان برنامه هفتم باید خیلی از موارد را حل کنیم که مهم‌ترین‌اش این است که محیط کسب‌و‌کارمان را شکل بدهیم، باید خوش اخلاق باشیم، با دنیا آشتی کنیم، اگر نکنیم قاعدتا نمی‌توانیم به برنامه کوتاه‌مدت ۵ ساله برسیم. مورد بعدی هم جذب سرمایه‌گذار است برای این که این اتفاق بیفتد باید روابطمان با کشور‌های دیگر تعریف شده باشد، سیاست خارجی ما تغییرات اساسی برای خودش تعریف کند تا بتوانیم سهمی از تجارت جهانی حداقل با کشور‌های همسایه داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی