تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
معین الدین سعیدی، نماینده چابهار مطرح کرد

فریاد العطش مردم سیستان و بلوچستان برای مسوولان تبدیل به عادت شده!

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس با بیان اینکه فریاد العطش مردم سیستان و بلوچستان برای گوش مسئولان تبدیل به عادت شده است، می‌گوید روستای کلانی ۳ ماه است که آب ندارد.

کد خبر: ۱۵۳۰۸۳
۱۰:۰۸ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲

فریاد العطش مردم سیستان و بلوچستان برای مسوولان تبدیل به عادت شده!

دیدارنیوز: عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فریاد العطش مردم سیستان و بلوچستان برای گوش مسئولان تبدیل به عادت شده است، گفت: روستای کلانی ۳ ماه است که آب ندارد.

معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در خصوص موضوع کمبود آب در استان سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: روز‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شباهت‌های عجیبی با تشنگی مردمان استان سیستان و بلوچستان در بخش‌های سیستان و بلوچستان دارد.

به نقل از خانه ملت، نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۳ ماه است که مردم روستای کلانی یک قطره آب هم دریافت نکردند و یک تانکر آب که قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در آنجا توزیع می‌شود که مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: فریاد العطش مردم به گوش مسئولان تبدیل به عادت شده است و از وزیر نیرو که انسان دغدغه مندی هستند تمنا دارم فکر عاجلی برای این وضعیت بی آبی استان سیستان و بلوچستان داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی