تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
دکتر فرید در برنامه «مهمان من» معرفی کرد

روش کم‌تهاجمی جدید برای درمان سریع دیسک کمر

برنامه «مهمان من» با اجرای احمد طبعی به سراغ نخبگان و نوآوران ایران‌زمین در حوزه‌های مختلف می‌رود و در این برنامه نیز دکتر فرهاد فرید متخصص و جراح ارتوپدی درباره یک روش جدید درمان توضیح می‌دهد.

کد خبر: ۱۵۳۰۰۰
۱۵:۴۶ - ۳۰ تير ۱۴۰۲

روش کم‌تهاجمی جدید برای درمان سریع دیسک کمر

 

دیدارنیوز: بدون شک یکی از شایع‌ترین بیماری‌های بشر در سراسر جهان، کمر درد و گرفتاری‌های پیرامونی آن است. در ایران نیز در کنار درد کمر، مسئله شایع دیگری که بسیاری را دچار مشکلات حرکتی می‌کند موضوع دیسک کمر و التهابات و درد‌های شدید ناشی از ضعیف شدن آن است.

ویدیو این گفت‌گو را اینجا ببینید


در این برنامه دکتر فرهاد فرید متخصص ارتوپدی و جراح، که سابقه درخشانی در طب ورزشی داشته و حتی مدتی را در باشگاه پرسپولیس به عنوان پزشک گذرانده، درباره روش جدیدی از درمان دیسک کمر توضیح می‌دهد که از حدود ۵ سال قبل در ایران آغاز شده و درمان را برای برخی از بیماران آسان می‌کند.

دکتر فرهاد فریدعکس‌ها: آرش راهبر

این روش در واقع به صورت تزریق انجام می‌شود و نیازی به عمل جراحی با برش و به تبع آن دوران نقاهت طولانی نیست. دکتر فرید به عنوان تنها متخصص و جراح ارتوپدی در ایران امکان اجرای این عمل را فراهم کرده و در یک روز می‌تواند بیمار را مرخص کند.

تماشای گفت‌و‌گوی مفید و آموزنده احمد طبعی با دکتر فرید به همه شهروندان توصیه می‌شود.   

روش کم‌تهاجمی جدید برای درمان سریع دیسک کمر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی