تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
خاندوزی، وزیر اقتصاد مدعی شد

تمرکز مولدسازی روی دانه‌درشت‌ها

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم اعلام کرد که در طرح مولدسازی، تمرکز روی دانه درشت‌ها و ملک‌های بزرگ خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۲۵۳۸
۲۰:۲۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

تمرکز مولدسازی روی دانه‌درشت‌ها

دیدارنیوز: وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به اجرای طرح مولدسازی عنوان کرد: تمرکز روی دانه درشت‌ها و ملک‌های بزرگ است که هرکدام می‌تواند یک پروژه عمرانی زمین مانده را تامین کند.

سید احسان خاندوزی در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت با بیان اینکه بخش اصلی تمرکز وزارت اقتصاد روی چند پروژه تحولی ماندگار است، اظهار کرد: صدور مجوز کسب‌وکار، شفافیت مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی و نقش‌آفرینی دولت در اداره دارایی‌ها و اموال کشور از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: با میلیاردر زاغه‌نشینی به نام دولت مواجه هستیم که باوجود دارایی‌های بسیار در پیشبرد توسعه کشور بسیار ضعیف عمل می‌کرده است، بر این اساس یکی از بهترین تدابیر برای تامین مالی غیر تورمی کشور این است که از وسعت دارایی راکد در جهت توسعه کشور استفاده کنیم، در قلب پایتخت ۲۲ هکتار زمین وجود دارد که عصر‌ها معتادان در آن جمع می‌شوند و دولت‌ها می‌توانستند این املاک را به مجموعه‌هایی تبدیل کنند که برای دولت و مردم عایدی داشته باشد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: سال‌های قبل دولت اعلام می‌کرد مردم زمین‌های خود را برای تعادل بازار عرضه کنند، اما دولت املاک خود را عرضه نمی‌کردند، سعی شد این موضوع در قالب طرح مولدسازی جبران شود؛ امروز بیش از ۱۳۰۰ ملک مازاد مصوب شده است که باید به مرحله ارزش افزایی برود. البته همیشه بحث فروش مطرح نیست و باید بررسی شود یک ملک چطور بهتر مولد می‌شود.

خاندوزی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح مولدسازی املاک دولتی از زندانی نامشهود آزاد می‌شود، عنوان کرد: این امر باید با حداکثر اعتماد اجتماعی انجام شود. شفافیت باید پیش از واگذاری باشد تا فرصت برابر برای همه مردم ایجاد شود.

وی با اشاره به مقاومت برخی دستگاه‌ها به معرفی اموال مازاد گفت: بعضا املاک کم ارزش‌تر را معرفی می‌کردند، اما تمرکز روی دانه درشت‌ها و ملک‌های بزرگ است که هرکدام می‌تواند یک پروژه عمرانی زمین مانده را تامین کند. در این راستا از هر وزارت خانه خواسته شده است پروژه‌های نشان دار و طلایی خود را که نیمه تمام مانده‌اند برای تکمیل معرفی کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی