تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
علی قلی‌زاده به لخ پوزنان پیوست

ماجراجویی ستاره ایرانی در لهستان

علی قلی‌زاده، وینگر تیم ملی فوتبال ایران پس از امضای قرارداد سه ساله با لخ پوزنان لهستان گفت: سه سال پیش در مقدماتی لیگ اروپا با لخ پوزنان بازی داشتیم و من به لخ آمدم. تیم من در این مسابقه شکست خورد، اما به یاد دارم که پاس تنها گل شارلوا را دادم.

کد خبر: ۱۵۲۵۲۶
۱۷:۴۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۲

ماجراجویی ستاره ایرانی در لهستان

دیدارنیوز: ستاره تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتقال خود به تیم لخ پوزنان لهستان اظهارنظر کرد.

علی قلی‌زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران پس از جدایی از اسپورتینگ شارلوای بلژیک، با عقد قراردادی سه ساله به لخ پوزنان لهستان پیوست.

سایت رسمی باشگاه لهستانی در سایت خود با اعلام انجام تمامی کار‌های اداری برای نهایی شدن این انتقال، گزارش داد که قلی‌زاده در حال درمان به‌خاطر مصدومیت زانوی خود بوده و ریکاوری همراه با پزشکان باشگاه را آغاز کرده است.

توماس رزاسا مدیر ورزشی لخ پوزنان درباره پیوستن قلی‌زاده اظهار داشت: یک بازیکن باکیفیت و با تجربه زیاد به ما ملحق می‌شود. او توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در نبردی در فضای کوچک برنده شود. علی می‌تواند پشت مدافعان برود و پاس‌های خوبی برای هم‌تیمی‌های خودش مهیا کند.

وی با تمجید از عملکرد قلی‌زاده با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ تصریح کرد: ما عملکرد موفق او در جام جهانی را به یاد می‌آوریم. پیش‌تر اعلام کرده بودیم دنبال بازیکنانی می‌گردیم که جانشین نفرات جدا شده باشند. امیدواریم که عملکرد خوب علی مطابق انتظارات باشگاه و هواداران باشد.

همچنین قلی‌زاده در مورد این انتقال گفت: حالا من در لخ هستم تا برای موفقیت همراه با باشگاه و هواداران بجنگم و از این مسئله خوشحالم. سه سال پیش در مقدماتی لیگ اروپا با لخ پوزنان بازی داشتیم و من به لخ آمدم. تیم من در این مسابقه شکست خورد، اما به یاد دارم که پاس تنها گل شارلوا را دادم. پیش از سفر به لخ تلاش کردم اطلاعاتی درباره پوزنان و شهر لخ به دست بیاورم و اطلاعاتی درباره باشگاه، شهر و سرمربی تیم دارم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی