تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

ریزش ۷۵۰۰ واحدی «بورس»

شاخص کل بازار سهام، برای چندمین بار نتوانست کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را نگه دارد و با ریزشی ۷۵۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار واحد رسید.

کد خبر: ۱۵۲۳۲۹
۱۳:۱۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۲

ریزش ۷۵۰۰ هزار واحدی «بورس»

دیدارنیوز: بازار سهام اولین روز کاری هفته را کم جان و بی رمق آغاز کرد به نحوی که تقریبا اکثر سهام بازار در محدوده‌ی صفر تابلو بودند و نوسان خاصی را تجربه نکردند؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۷۵۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی جزئی را تجربه کرد و به ارتفاع ۷۷۷ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «کچاد» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خدیزل»، «ارفع» و «حخزر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «وبملت» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «نیان» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد و تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۴۶ نماد در محدوده مثبت و ۲۴۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۴ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۰ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی