تیتر امروز

خواص می‌دانند و مملکتشان!
افاضات اضافه

خواص می‌دانند و مملکتشان!

عوام‌الملک این هفته به ماجرای عجیب در یک بزرگراه اشاره کرده و درباره صف کشیدن خواص گفته؛ ما عوام باید نان و پیازمان را بخوریم و در مورد مسائلی که به ما ربطی ندارد فکر نکنیم و حرف نزنیم. خواص...
فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.

در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی چه گذشت؟

اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.

کد خبر: ۱۵۲۱۸۸
۲۰:۲۵ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی چه گذشت؟

دیدارنیوز: در جلسه عصر امروز سه‌شنبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست ابراهیم رئیسی برگزار شد، بحث ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان به تصویب اعضا رسید.

عمده اعضای شورای فرهنگی-اجتماعی زنان را بانوان فرهیخته تشکیل خواهند داد و نمایندگان سران قوا که از بانوان فرهیخته انتخاب می‌شوند نیز در جلسات این شورا حضور پیدا خواهند کرد.

بر اساس مصوبه امروز، شورای فرهنگی-اجتماعی زنان در نقش ستاد خانواده و زنان به عنوان یکی از ستاد‌های چهارگانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، کار راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده و مسائل مختلف مربوط به این حوزه را در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی دنبال خواهد کرد و مصوبات آن برای بررسی و تصویب نهایی به جلسات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی