تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
باشگاه‌های ایرانی تحت فشار نقل و انتقالات

شرط ۸۰۰ هزار دلاری یک برزیلی برای استقلال!

رافائل سیلوا، مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال که به دلیل عدم دریافت مطالباتش قرارداد خود را فسخ کرده، خواستار افزایش قرارداد خود از ۵۰۰ هزار به ۸۰۰ دلار شده تا در جمع آبی‌پوشان بماند!

کد خبر: ۱۵۲۱۲۸
۰۹:۲۲ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

شرط ۸۰۰ هزار دلاری یک برزیلی برای استقلال!

دیدارنیوز: مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال خواهان رقم چشمگیری برای تمدید قرارداد با این باشگاه است.

رافائل سیلوا که طی یک سال و نیم اخیر شرایط خوبی در استقلال داشته و پس از تجربه قهرمانی همراه با آبی پوشان، در فصل اخیر نیز نمایش موثری در خط دفاعی این تیم داشت، به دلیل عدم دریافت مطالبات خود تصمیم به فسخ یک طرفه قراردادش گرفت و رسما از استقلال رفت.

علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه فوتبال برتر در این باره عنوان کرد: سیلوا یک طرفه قراردادش را فسخ کرده، چون مطالباتش پرداخت نشده بود، ولی در حال مذاکره با او برای بازگشت به ایران هستیم.

او یادآور شد: به سیلوا گفتیم مطالبات را پرداخت می‌کنیم، ولی وکیل این بازیکن درخواست دیگری داشت و در حالی که قراردادش ۵۰۰ هزار دلار بود، تاکید کرد که باید قرارداد این مدافع به ۸۰۰ هزار دلار در فصل جدید افزایش پیدا کند و تنها در این شرایط سیلوا به ایران برمی‌گردند.

قائم مقام باشگاه استقلال اضافه کرد: این رقم بسیار بالاست و انتقال را ناممکن می‌کند، ولی وکلای باشگاه در حال مذاکره با او هستند تا دوباره به استقلال بیاید.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی