تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پروژه تکمیل کمربندی ۳۲ متری در بجنورد کلید خورد

تکمیل کمربند ۳۲ متری شهر بجنورد، امروز با بازگشایی بخش‌هایی از خیابان نیایش، وارد فاز جدید شد.

کد خبر: ۱۵۲۰۱۲
۱۱:۲۸ - ۱۱ تير ۱۴۰۲

پروژه تکمیل کمربندی ۳۲ متری در بجنورد کلید خورد

 

دیدارنیوز: شهردار بجنورد ۱۰ تیرماه در آیین بازگشایی بخش‌هایی از خیابان نیایش، اظهار کرد: این اقدام در راستای بازگشایی‌های خطی که از سال گذشته آغاز شد، انجام می‌شود و تلاش داریم سبب توسعه شهر و تسهیل در رفت و آمد‌ها شویم.

جواد حمیدی با بیان اینکه بازگشایی این مسیر، طی ۲۰ سال گذشته مسکوت مانده بود، گفت:، اما با تلاش فراوان این اقدام در مسیر انجام قرار گرفت. فرآیند بازگشایی در این محور از اواخر سال گذشته، آغاز و طی آن ۲۳ ملک مسکونی تملک شد تا مسیر تکمیل کمربند ۳۲ متری شهر، هموار شود.

وی ادامه داد: در این راستا، مسیری به طول ۱.۳ کیلومتر و با مساحت حدود ۷۵ هزار متر مربع، تملک و بازگشایی شد تا ادامه بلوار ۳۲ متری شهیدان امامی فرد به خیابان و میدان امام رضا (ع) مرکز استان متصل شود.

وی اعلام کرد: تاکنون مجموعا اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان برای تملک، زیرسازی و... در این مسیر هزینه شده است که سهم بخش تملک، ۵۰ میلیارد تومان بوده و شامل اعتبار نقدی و تسهیلات تراکم، زمین معوض و... می‌شود.

حمیدی گفت: بازگشایی فاز‌های غربی، میانی و شرقی این محور اکثرا انجام شده و بخش‌های باقی مانده آن که شامل لکه‌هایی برای تملک است نیز در دست انجام است.

مسیر هموار تکمیل کمربندی ۳۲ متری در بجنورد

شهردار بجنورد اظهار کرد: عرض این کمربندی ۵۰ متر خواهد بود که ۳۲ متر از آن مربوط به تردد خودرو‌ها و مابقی نیز به فضای سبز و... اختصاص می‌یابد.

وی تاکید کرد: با بازگشایی و انجام عملیات تکمیل کمربندی شهر در این محور، از بار ترافیکی خیابان شهدا کاسته خواهد شد که تسهیل در عبور و مرور شهروندان را به دنبال دارد. همچنین سبب کاهش معضلات اجتماعی و رونق اقتصادی می‌شود.

حمیدی افزود: تلاش می‌شود این محور تا ابتدای سال آینده زیر بار ترافیک برود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی