تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هجدهمین برنامه تنگنا در گفت‌و‌گو با آذر منصوری (قسمت اول)

مکتب اقتصادی ما سوسیال دموکراسی است/ آمده بودیم دولت در سایه باشیم

در بخش نخست از برنامه هجدهم تنگنا، حامد شجاعی میزبان خانم آذر منصوری دبیر کل حزب اتحاد ملت بوده و با بررسی فعالیت‌های سیاسی ایشان، نقبی به وضعیت کلی احزاب در روزگار فعلی نیز زده است.

کد خبر: ۱۵۱۵۳۳
۱۶:۴۷ - ۰۱ تير ۱۴۰۲

تنگنا آذر منصوری دیدارنیوز

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: در میان احزاب غیرزنانه فعال در کشور، حزب اتحاد ملت، تنها حزبی‌ست که سکان هدایت خود را به دست یکی از اعضای زن خود سپرده است. آذر منصوری اگر چه در بیش از دو سال اخیر در جایگاه دبیر کلی یکی از احزاب نسبتا جوان جناح اصلاح‌طلب، پیگیر فعالیت‌های حزبی و تشکیلاتی‌ست، اما سابقه فعالیتش به پیش از این دوران برمی‌گردد.

عضویت در نخستین دوره شورای شهر ورامین، عضویت در حزب مشارکت و ارتقا در سلسله مراتب این حزب تا شورای مرکزی، عضویت در حلقه مشاوران سیدمحمدخاتمی و همچنین شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در ایام ماه عسل این جناح با طیف حسن روحانی و طرفدارانش که منجر به تشکیل یک فراکسیون اقلیت قدرتمند در مجلس دهم شد از جمله نقاط مهم و قابل توجه دوران فعالیت سیاسی ایشان می‌باشد.

ویدیو بخش اول تنگنا با آذر منصوری را اینجا ببینید


منصوری، اما مافوق این فعالیت‌های سیاسی، دلبسته پیشه کشاورزی‌ست و همین علاقمندی و عرق به این شغل خانوادگی باعث شده که همچنان ساکن ورامین بماند و برای شرکت در جلسات حزبی و پیگیری فعالیت‌های تشکیلاتی روزانه مسیر ورامین به تهران و بالعکس را طی کند.

بخش نخست گفتگو با آذر منصوری که به قول خودش دبیر کل منتخب و مورد تایید کنگره حزب اتحاد ملت است، ولی هنوز از سوی مراجع حکومتی به عنوان منتخب کنگره حزب به رسمیت شناخته نشده، بیشتر به بحث و نقد موضع‌گیری‌ها و فعالیت‌های جریان اصلاح‌طلب و حزب اتحاد در سال‌های استقرار دولت حسن روحانی و مجلس دهم گذشت.

فارغ از موافقت یا مخالفت با دیدگاه‌های آذر منصوری، نمی‌توان منکر وجود رگه‌های نگرانی جدی درباره شرایط فعلی کشور و آینده پیش روی این سرزمین در صحبت‌های وی شد؛ مخصوصا آنکه در نگاه دبیر کل حزب اتحاد ملت در سال‌های اخیر سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به تشکل‌ها و احزاب رو به زوال بوده است.

سیاست‌ورزی حزبی و سرمایه اجتماعی در تنگنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی