تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

واکنش ایران به حمله اسرائیل به کرانه باختری

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله امروز (دوشنبه) نظامیان اسرائیل به شهر "جنین" در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

کد خبر: ۱۵۱۳۷۳
۱۸:۲۴ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

واکنش ایران به حمله اسرائیل به کرانه باختری

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه به حمله امروز نظامیان اسرائیل به شهر "جنین" در کرانه باختری واکنش نشان داد.

رسانه وزارت خارجه نوشت: «ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله وحشیانه و جنایت آمیز امروز نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل به شهر "جنین" در کرانه باختری را که تاکنون به شهادت حداقل ۴ تن و زخمی شدن ده‌ها نفر از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین منجر شد، به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تشدید اقدامات جنایتکارانه اسرائیلی‌ها در کرانه باختری و نوار غزه طی ماه‌های اخیر و قتل عام شهروندان فلسطینی شامل کودکان و زنان و سالخوردگان و نیز تخریب اموال و منازل فلسطینیان را مصادیق بارز جنایت سازمان یافته و تروریسم رسمی دانست و اقدامات بازدارنده نسبت به این رفتار‌های ضدبشری را از مسئولیت‌های فوری جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد برشمرد.

کنعانی همچنین بی‌عملی سازمان‌ملل متحد و کشور‌های جهان در قبال توسعه شهرک‌سازی‌های اسرائیل در کرانه باختری را نگران کننده توصیف کرد و با انتقاد شدید از سکوت و انفعال دولت‌های غربی نسبت به این مسئله، از مجامع بین‌المللی و نیز کشور‌های حامی مسئله فلسطین خواست به مسؤلیت قانونی، انسانی و اخلاقی خود در دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین عمل نمایند و اسرائیل را در قبال ارتکاب این جنایات و اقدامات ناقض قوانین و مقررات بین‌المللی پاسخگو کنند.»

مطلب مرتبط:

حمله کماندو‌های اسرائیل به فلسطینیان؛ ۳ کشته و ده‌ها مجروح

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی