تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ارتش متجاوز «پوتین» پیشروی می‌کند؟

احتمال حمله روسیه به سوئد!

تلویزیون سوئد به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، طبق گزارش کمیته دفاع پارلمان سوئد حمله نظامی روسیه به این کشور را نمی‌توان رد کرد.

کد خبر: ۱۵۱۳۴۳
۱۰:۳۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

احتمال حمله روسیه به سوئد!

دیدارنیوز: کمیته دفاع ریکسداگ مدعی شد که احتمال حمله نظامی روسیه به سوئد را نمی‌توان رد کرد.

سوئد در تلاش است تا وضعیت دفاعی خود را تقویت کند و سال گذشته، پس از حمله روسیه به اوکراین برای پیوستن به ناتو درخواست داد. البته که هنوز ترکیه و مجارستان این درخواست را تایید نکرده‌اند.

در گزارش پارلمان سوئد آمده است که اگرچه نیرو‌های زمینی روسیه در اوکراین مستقر هستند، اما انواع دیگر حملات نظامی علیه سوئد را نمی‌توان رد کرد.

تلویزیون سوئد با استناد به این گزارش گفت که روسیه همچنین آستانه استفاده از نیرو‌های نظامی‌اش را کاهش داده که این موضوع ریسک پذیری سیاسی و نظامی بالایی را نشان می‌دهد. به این ترتیب توانایی روسیه برای انجام عملیات با نیرو‌های هوایی، نیروی دریایی، سلاح‌های دوربرد یا سلاح هسته‌ای علیه سوئد دست نخورده باقی خواهد ماند.

رییس کمیسیون دفاع مجلس سوئد به درخواست‌ها برای اظهارنظر در این باره پاسخ نداده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی