تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

دعوت مجمع دانشجویی عدالتخواه دانشگاه تهران از رهبر معظم انقلاب برای حضور در روز دانشجو

مجمع دانشجویی عدالتخواه دانشگاه تهران از رهبر معظم انقلاب دعوت کرد که در روز دانشجو به سوالات دانشجویان درباره عملکرد نظام و رهبری در طول این 40 سال پاسخ دهند.

کد خبر: ۱۵۱۲۵
۱۵:۱۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دبیرمجمع دانشجویی عدالتخواه دانشگاه تهران با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن دعوت از ایشان برای حضور در دانشگاه تهران در روز دانشجو به سوالات دانشجویان درباره عملکرد چهل ساله نظام و سیاست‌های اصلی نظام پاسخ دهند.

 

 

 

 

دعوت مجمع دانشجویی عدالتخواه دانشگاه تهران از رهبر معظم انقلاب در روز دانشجو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی : ۲
غیر قابل انتشار : ۰
عبداللله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
2
0
چ جسارت ها
والا
اول برید شان ولی فقیه را فهم کنید بعد آروغ روشنفکری و عدالتخواهی بزنید
برار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
1
2
چه عجب بعد از چهل سال یکی جرات کرد و چنین تقاضایی کرد . بطور قطع و یقین دورو بریای آقا محمون
محمد علی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
10
1
فکر می کنم فرد یا افرادی که این نامه را نوشته اند سخنان رهبری در جمع های مختلف و بالاخص در جمع جوانان و دانشجویان و اساتید دانشگاهها و نخبگان را یا تاکنون نخوانده اند و یا سرسری از آن گذشته اند. در طول سالیان گذشته مکرر در مکرر رهبری عزیز به این درخواست عملا پاسخ داده و به تحلیل عملکرد نظام در چهل سال گذشته پرداخته اند. و افسوس بر ما و این انجمن باصطلاح عدالتخواه که کوتاهی خود در فهم مطالب رهبری را بر دوش ایشان بیندازیم !!!
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
4
1
با سلام
از مجمع دانشجویی عدالتخواه خواستارم:
1. مطالعه ای نسبت به تارخچه تاسیس این مجمع داشته باشد و جایگاه خود را بداند.
2. رزومه ای از فعالیت های خود را ارائه دهد که تا به حال چه بیانیه هایی در مقابل چه کسانی و یا چه همایش هایی با چه عنوانی و یا تا به حال کدام مسئولی را دعوت نموده اند که الآن به خود جسارت داده و رهبری را برای پاسخگویی دعوت نموده است.
3. آیا تا به حال در دیدارهای رهبری حضور نداشته و از این مجمع هیچکس صحبت نکرده اند که الآن دنبال نظرات رهبری می گردند؟
4. کدام مسئولی در سطح جمهوری اسلامی و یا در سطح دنیای سیاست به اندازه رهبر ایران با دانشجویان دیدار داشته ،به پرسش هایشان جواب داده و نقدهایشان را شنیده و صبورانه و پدرانه برخورد کرده است؟ اگر چنین سیاستمداری سراغ دارید معرفی کنید.
5. موضوع دیگر شناختن جایگاه ولایت فقیه است نه صرفا به عنوان رهبر مانند سایر رهبران کشورهای دیگر! از طرفی اگر حتی جایگاه ایشان را تقلیل دهیم رهبری انقلاب را باید با رهبران جهان مقایسه کرد، نه با فلان نخست وزیر یا فلان رئیس جمهور! آن وقت متوجه می شویم که دموکراتیک ترین حکومت ها و رهبران جهان هیچکدام همچون رهبر ایران پای زبان تند و تیز دانشجویی نمی نشیند و به طور مستمر این فرصت را برای انتقادات فراهم نمی کند.
6. با این وجود ما این ادعا را داریم که رهبران بزرگ مانند پاپ و پادشاهان بزرگ که هیچ رهبری انقلاب اسلامی ایران حتی از مقامات ارشد سیاسی حکومت های علی الظاهر دموکراتیک هم پاسخگویی و انتقاد پذیری منظم تر، بیشتر و ملموس تری دارد.
7.موضوع دیگر که باید بررسی کرد نحوه رسانه ای کردن نامه این تشکل دانشجوئی است. در عرف نامه نگاری‌های تشکل های دانشجوئی در چنین موضوعاتی که گاها حواشی و حساسیت هایی در پی دارد (فارغ از صحیح یا غلط بودن حساسیت ها) ابتدا نامه ای ارسال می شود، اگر پاسخ درخور و قابل توجیهی دریافت نشد، نامه رسانه ای می شود، البته این در صورتی هست که تشکل مورد نظر نیت تاثیرگذاری مثبت، رسیدن به هدفی منطقی و به نفع جامعه داشته باشد نه صرفا کاری که سر و صدا ایجاد کند و جو رسانه ای به پا کند.که صد البته روی آوردن تشکل ها و جنبش های دانشجوئی به برنامه های فرمیک، جوسالارانه و پرهیاهو و دور شدن از مسائل محتوایی و از اصل مطلب و فاصله گرفتن از پیگیری مشکلات جامعه از ضعف های بزرگ این قشر از جامعه هست.
والسلام
بی کس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
0
یعنی به کجا رسیدن چه خدمتی این مجمع کردن که حالا سرشونو بالا گرفتن که با جسارت به ولی اینجور پاسخ بخوان مث بچه ای که روبرو پدر و مادر وایسه بگه برام چکار کردی گر گرفتم تازه فهمیدم زخم شماها از این اصلاحاتی ها بدتره
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی