تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ نگرانی عمیق پاکستان/ ادامه جستجوها +ویدیو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ سخنگو: هیچ خبر جدیدی نیست/ نگرانی عمیق پاکستان/ ادامه جستجوها +ویدیو

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
سرمربی پرسپولیس مشکل‌پسند است!

لیست خروجی «یحیی»

«در حالت کلی و در تفکرات یحیی معمولا بازیکنان جوانی که سهمیه بزرگسال شوند و از فرصت‌ها نتوانند استفاده کنند یعنی پایان همکاری! سرمربی قرمز‌ها بر سر منافع تیمش با هیچ بازیکنی تعارف ندارد.»

کد خبر: ۱۵۱۲۰۸
۱۱:۲۵ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

لیست خروجی «یحیی»

دیدارنیوز: جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند.

روزنامه اعتماد نوشت: «قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است. گل‌محمدی برای فصل بعد هم مربی پرسپولیس است و دوست ندارد مقابل رقبایی که تا بن دندان مسلح هستند کم بیاورد. برای همین هم روز‌ها و هفته‌هایی طولانی را با همکارانش جلسه می‌گذارد با این محور که تیمش را تقویت کند. اما قهرمان سه‌گانه فصل پیش فوتبال ما برای موفقیت در فصل آینده لازم نیست خانه‌تکانی اساسی انجام دهد، با حفظ ستاره‌های اصلی و جذب چند بازیکن در چند پست وارد بازی‌ها خواهد شد. از جذب بازیکنان جدید که یک بحث مفصل است عبور کنیم، اما کدام مهره‌ها باید به فکر تیم دیگری باشند و پرسپولیس به آن‌ها نیازی ندارد؟

در حالت کلی و در تفکرات یحیی معمولا بازیکنان جوانی که سهمیه بزرگسال شوند و از فرصت‌ها نتوانند استفاده کنند یعنی پایان همکاری! سرمربی قرمز‌ها بر سر منافع تیمش با هیچ بازیکنی تعارف ندارد. او وقتی احساس کند یک بازیکن به کارش نمی‌آید آن فرد را از تفکراتش خارج می‌کند، حتی اگر آن بازیکن یک ستاره باشد. پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی نیاز به بازیکن دارد و محمدمهدی احمدی که یک بازیکن جوان است به هیچ‌وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند. بی‌تردید اگر این بازیکن امسال سهمیه بزرگسال محسوب شود باید به فکر تیم جدیدی باشد.

سیامک نعمتی یکی دیگر از بازیکنانی است که در فصل قبل هم تا نزدیکی‌هایی جدایی پیش رفت، اما به علت کمبود بازیکن توانست تا پایان فصل شاگرد یحیی بماند و قطع به یقین در صورتی که مهره مورد نظر سرمربی پرسپولیس در پست سیامک جذب شود او از این تیم رفتنی است. کمال کامیابی‌نیا یکی دیگر از بازیکنان پرافتخار پرسپولیس است که یحیی روی او تصمیم قطعی نگرفته. کمال در فصل پیش و باتوجه به عملکرد خوب سرلک و رفیعی بیشتر روی نیمکت بود و ممکن است از جمع سرخ‌ها برود. ابوالفضل سلیمانی و مهدی عبدی و علی جودکی هم از بازیکنان جوان پرسپولیس بودند که نتوانستند به این تیم کمکی کنند و روی هم رفته به اتفاق پریرا و شیخ دیاباته حتی در اندازه یک جوان باآتیه یعنی محمد عمری نبودند.

پرسپولیس و یحیی بازیکن جوان در اندازه عمری می‌خواهد که در کمترین زمان ممکن با شرایط وقف پیدا کرد. طبق شنیده‌ها دو مهاجم ناکارآمد خارجی پرسپولیس از این تیم جدا شدند، اما در صورت جدایی گولسیانی کار یحیی برای جانشین این بازیکن گرجستانی خیلی سخت است. یحیی این روز‌ها نیم نگاهی به تمدیدی‌ها و جذب بازیکنان مدنظرش دارد تا با خیال راحت‌تری به لیست خروج تیمش نگاهی دوباره بیندازد. به این ترتیب اگر بخواهیم به صورت مشخص از چیزی به نام لیست خروج باشگاه پرسپولیس حرف بزنیم باید به شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و سیامک نعمتی اشاره کنیم. به این لیست می‌توان این نفرات را هم اضافه کرد: کمال کامیابی‌نیا و محمدمهدی احمدی. البته که به جز شیخ دیاباته هنوز رفتن هیچ بازیکنی رسمی نشده و پروسه نقل‌وانتقالات نیز همیشه سورپرایز‌های خاص خودش را داشته است؛ سورپرایز‌هایی که می‌تواند هواداران را تا روز آخر تشنه نگه دارد و در نهایت با یک اتفاق یا حتی رخ ندادن یک اتفاق آن‌ها را شگفت‌زده کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی