تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

واردات گوشت قرمز از هفته آینده/ گوشت گوساله ۴۵۰ هزار تومان!

مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی، در حالی از واردات گوشت قرمز از هفته آینده و ثبات در بازار خبر داده که قیمت گوشت گوساله در فروشگاه‌ها به طرز عجیبی بالا رفته و از مرز ۴۵۰ هزار تومان فراتر عبور کرده است.

کد خبر: ۱۵۱۱۲۴
۱۳:۰۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

واردات گوشت قرمز از هفته آینده/ گوشت گوساله ۴۵۰ هزار تومان!

دیدارنیوز: بنابر اعلام مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی، گوشت قرمز از هفته آینده با نظارت سازمان دامپزشکی وارد کشور شده و بازار این محصول به ثبات می‌رسد.

مسعود امراللهی با اشاره به واردات گوشت قرمز گفت: هفته گذشته ثبت سفارش‌ها انجام شده است.

مدیر کل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهادکشاورزی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد ادامه داد: امیدوارم در هفته آینده با ورود گوشت وارداتی به بازار قیمت گوشت قرمز به ثبات برسد.

قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در میدان بهمن کیلویی ۳۵۰ تا ۳۵۵ هزار تومان، در مغاز‌های سطح شهر نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان و در میادین میوه و تره بار نیز کیلویی ۲۸۲ هزار تومان است.

واردات گوشت قرمز از هفته آینده/ گوشت گوساله ۴۵۰ هزار تومان!

به گزارش دیدارنیوز، این مقام مسوول در حالی از واردات گوشت و ثبات(!) در بازار صحبت کرده که در ماه‌های اخیر گوشت گوساله به شدت گران شده و برای نمونه گوشت چرخ کرده گوساله در یک فروشگاه آنلاین به مرز کیلویی ۴۵۰ هزار تومان رسیده است. آیا قرار است قیمت‌های نجومی در بازار گوشت به ثبات برسد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی