تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس مطرح شد

کنعانی: جزایر سه‌گانه جز ابدی خاک ایران است

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس اعلام کرد که جزایر سه‌گانه جز ابدی خاک ایران است و اشاره بیانیه این شورا در خصوص موضوعات مرتبط با برنامه هسته‌ای کشورمان را ناوارد دانست.

کد خبر: ۱۵۰۹۶۶
۱۰:۰۹ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

کنعانی

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.

ناصر کنعانی در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، با تصریح بر راهبرد منطقه‌ای و سیاست مبنایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تقویت و تعمیق مناسبات با کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و توسعه اصل همسایگی، ابراز امیدواری کرد کشور‌های منطقه با نگاه به آینده و به دور از ادبیات سنتی گذشته، چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روند تحولات ماه‌های اخیر در منطقه را امیدبخش و در چارچوب منافع تمامی کشور‌های این حوزه دانست و افزود: کشور‌های این حوزه در پیشبرد منافع منطقه دارای مسئولیت جمعی هستند و ایران همواره از گفتگو و همکاری کشور‌های حوزه خلیج فارس به عنوان شرکای منطقه‌ای حمایت کرده است.

کنعانی با تاکید مجدد بر مواضع همیشگی کشورمان، جزایر سه گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب  کوچک را جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اشاره بیانیه این شورا در خصوص موضوعات مرتبط با برنامه هسته‌ای کشورمان را ناوارد دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق و تکالیف خود وفق معاهده عدم اشاعه و موافقت نامه جامع پادمان برنامه صلح آمیز هسته‌ای خود را در تعامل با کشور‌های ذی ربط و در همکاری با آژانس پی می‌گیرد.

کنعانی در پایان تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران بار دیگر اراده جدی خود را برای نیل به منطقه‌ای با ثبات، امن و شکوفا در همکاری با همسایگان و برادران خود در شورای همکاری خلیج فارس، اعلام می‌دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی