تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پیگیری وضعیت حجاج ایرانی؛ «شرایط مطلوب است»

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیگیر وضعیت حجاج ایرانی شد که نواب در این ارتباط از شرایط مطلوب حجاج ایرانی بیت الله الحرام خبر داد.

کد خبر: ۱۵۰۵۹۰
۱۶:۵۹ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

پیگیری وضعیت حجاج ایرانی

دیدارنیوز: وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام از سوی وزیر امور خارجه کشورمان پیگیری شد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خصوص آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام کسب اطلاع کرد.

وزیر امور خارجه در این تماس تلفنی گزارشی از گفتگوی انجام شده در حاشیه اجلاس بریکس پلاس در کیپ تاون آفریقای جنوبی با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در خصوص مناسبات فی‌مابین و خصوصا تسهیلات مرتبط با حجاج کشورمان ارائه کرد.

سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این گفتگوی تلفنی از شرایط مطلوب حجاج ایرانی بیت الله الحرام خبر داد؛ و ابراز امیدواری کرد که امسال همه مسلمانان، امت اسلام و ایرانیانی که به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف می‌شوند، زیارت و حجی موفق و سرشار از معنویت بجای آورند.

امیرعبداللهیان همچنین در تماس تلفنی با سرپرست موقت سفارت کشورمان در ریاض در جریان آخرین وضعیت و برنامه ریزی انجام شده برای افتتاح سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و سرکنسولگری در جده قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این گفتگوی تلفنی ضمن ابراز خرسندی از انجام خوب امور زوار کشورمان در سرزمین وحی، بر مساعدت کامل سفارت کشورمان جهت تسهیل امور حجاج ایرانی و در تماس با مقامات ذیربط عربستان سعودی تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی