تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

پرونده خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس دوباره به جریان می‌افتد

رییس سازمان خصوصی سازی گفت: با پیگیری‌های وزیر ورزش، رییس جمهور برای به جریان افتادن مجدد واگذاری استقلال و پرسپولیس موافقت کرد.

کد خبر: ۱۵۰۵۰
۱۹:۲۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی گفت: جدیت مسعود سلطانی فر و پیگیریهای مستمر و ادله او برای حسن روحانی موجب شد رییس جمهور برای به جریان افتادن مجدد واگذاری استقلال و پرسپولیس موافقت کند.

وی ادامه داد: در مصوبه مرداد سال ۹۴ هیات وزیران، خصوصی سازی این دو باشگاه متوقف شد و با نامه سلطانی فر و وزیر وقت اقتصاد و امور دارایی ( آقای کرباسیان) لغو این مصوبه به کمیسیون اقتصادی دولت فرستاده شد. پس از تایید کارشناسان هم اکنون در نوبت دستور هیات وزیران است و تصور می کنم طرف دو هفته آینده لغو این مصوبه به تایید هیات وزیران برسد و ما مجددا موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس را با جدیت و با کمک سلطانی فر آغاز خواهیم کرد


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی