تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

قالیباف به خراسان شمالی سفر می‌کند

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از نمایندگان مجلس فردا (چهارشنبه) برای انجام سفری یک روزه وارد استان خراسان شمالی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۰۳۸۳
۱۳:۱۷ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

قالیباف به خراسان شمالی سفر می‌کند

دیدارنیوز: محمد تقی ولیان اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از نمایندگان مجلس فردا چهارشنبه برای انجام سفری یک روزه وارد استان خراسان شمالی می‌شود.

وی افزود: سفر محمدباقر قالیباف در راستای برنامه نظارت میدانی رئیس مجلس انجام و وی در این سفر به چهار شهرستان استان خراسان شمالی سفر و از پروژه‌های مختلف بازدید و نظارت خواهد داشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: نخستین برنامه رئیس مجلس در شهرستان شیروان و گفتگو با صنعتگران، کشاورزان، دامدارن و اقشار مختلف مردم در محل شهرک صنعتی بخش آغازین سفر قالیباف به خراسان شمالی است.

ولیان در ادامه با اشاره به حضور رئیس مجلس در شهرستان اسفراین، گفت: حضور در یادواره شهدای این شهرستان و دیدار با مردم نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: حضور در محل کارخانه سیمان سمنگان با هدف چاره‌جویی معضل چندین ساله این مجموعه بخش مهم سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان مانه و سملقان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: حضور در همایش بزرگ با حضور نخبگان مرکز خراسان شمالی و شورای اداری نیز بخش انتهایی سفر قالیباف به خراسان شمالی است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی