تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
سرخ و آبی هفته بعد گلاویز می‌شوند

پرسپولیس ۳ ـ هوادار ۱؛ دربی ۱۰۱ فینال شد

در بازی دوم نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، هوادار میزبان پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی تهران است و نیمه نخست با دو گل به سود سرخ‌ها تمام شد.

کد خبر: ۱۵۰۱۳۶
۲۰:۱۶ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

گزارش زنده: هوادار ۱ ـ پرسپولیس ۳

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: هوادار و پرسپولیس نمی‌خواهند امشب فصل برایشان به پایان برسد؛ دو تیم تلاش می‌کنند با کسب پیروزی جواز حضور در فینال جام حذفی را به دست آورند و حریف استقلال برای کسب قهرمانی شوند.

پرسپولیس که هفته گذشته قهرمان لیگ شده تلاش می‌کند این فصل را با قهرمانی در حذفی و ثبت دبل رویایی کند. از آن طرف هوادار هم می‌تواند رقیب سرسختی باشد؛ آنها در بازی قبلی پرسپولیس را در لیگ شکست دادند و امیدوار به خلق شگفتی هستند.

 

ترکیب هوادار: محمدرضا خالدآبادی، عزت الله پورقاز، مرتضی منصوری و مهدی عبدی، نیما انتظاری( ۶۰-محمدی میری) و سپهر روزی‌طلب، مسعود شجاعی، محمدجواد محمدی، مهدی مهدیخانی(۴۶- فریبرز گرامی)، سعیدسحرخیزان (۶۰-بابک مرادی) و حسین صادقی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر

لحظات حساس:

گل اول پرسپولیس: در حالی که دقیقه ۳ بازی هم تمام نشده بود، اعلام پنالتی از سوی دارو به سود پرسپولیس، شوک اول را به میزبان وارد کرد. این پنالتی با خطای مرتضی منصوری روی مهدی ترابی گرفته شد.

گئورگی گولسیانی پشت توپ ایستاد و کاملا مسلط با پای راست توپ را سمت راست خودش زد و دروازه‌بان هوادار خلاف جهت پرید تا پرسپولیس خیلی زود پیش بیفتد.

دقیقه۶: فرصت عالی برای پرسپولیس که ضربه نهایی عیسی آل‌کثیر توسط خالدآبادی در شرایط تک به تک مهار شد تا این دروازه‌بان تیمش را در بازی نگه دارد.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه ۹ بازی اشتباه پورقاز در بازی‌سازی منجر به توپگیری سرخ‌ها و ترتیب دادن یک حمله سریع شد. ترابی توپ را پیش برد و به امیری سپرد و کاپیتان سرخ‌ها در تلاش اول برای شوت‌زنی با مدافعان پر تعداد هوادار رو به رو شد و در برگشت بار دیگر امیری ضربه پای چپ خود را به سمت دروازه زد و توپ را در گوشه دروازه جا داد.

دقیقه ۲۰: ضربه دیدنی و روی پای آل‌کثیر با سانتر صادقی از سمت راست، خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: خطرناک‌ترین موقعیت هوادار با حرکت حسین صادقی از سمت چپ به دست آمد که ضربه این بازیکن به کرنر رفت.

دقیقه ۳۴: فرار محمدجواد محمدی و برخوردش با پورعلی‌گنجی در محوطه جریمه پرسپولیس سبب شد علی صفایی به سود هوادار اعلام پنالتی کند‌.

دقیقه ۳۶: علیرضا بیرانوند دست مسعود شجاعی را در ضربه پنالتی خواند و شوت محکم شجاعی به سمت چپ خودش توسط بیرو به زیبایی هر چه تمام‌تر گرفته شد تا دروازه سرخ‌ها در نیمه اول بسته بماند.

دقیقه۶۰: کرنر حسین ابراهیمی در محوطه جریمه با پرش علی نعمتی همراه شد که داور خطای هند پنالتی او را گرفت.

گل اول هوادار: با اعلام پنالتی به سود هوادار، بابک مرادی پشت توپ ایستاد و در اولین لمس و ضربه کاری که مسعود شجاعی نتوانسته بود انجام دهد را با یک شوت محکم به وسط دروازه به گل تبدیل کرد و دروازه بیرانوند باز شد.

دقیقه ۶۹: شوت مسعود شجاعی به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

گل سوم پرسپولیس: در شرایطی که هوادار برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، در دقیقه ۷۲ سرخ‌ها یک ضدحمله خطرناک ترتیب دادند و پاس امیری به سعید صادقی با پاس در عمق به موقع او همراه شد و عیسی آل‌کثیر در موقعیت تک به تک توپ را از بین پاهای خالدآبادی وارد دروازه کرد.

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی