تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر خبر داد

حباب ۷ میلیون تومانی سکه!

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت امروز سکه ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان حباب دارد البته حباب سکه در روز‌های اخیر متغییر و از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

کد خبر: ۱۵۰۱۱۳
۱۸:۰۳ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

حباب ۷ میلیون تومانی سکه!

دیدارنیوز: محمد کشتی آرای، درباره حباب امروز سکه، گفت: امروز سکه ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان حباب دارد البته حباب سکه در روز‌های اخیر متغییر و از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا در هفته‌های اخیر، افزود: در هفته‌های قبل با توجه به اتفاقاتی که در حوزه‌های اقتصاد بین‌الملل از جمله اشکالاتی که در سیستم بانک‌های آمریکایی رخ داد، ارزش دلار رو به کاهش گذاشت و موجب شد قیمت جهانی طلا -نرخ اُنس جهانی- به بالاترین حد خود تا ۲۰۷۷ دلار نیز افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: در ۳ الی ۴ روز اخیر مجددا با توجه به بهتر شدن شرایط اقتصادی و اعلام نرخ بهره رسمی توسط فدرال رزرو آمریکا که -نرخ بهره در آمریکا بالا رفت- تقاضا در بازار جهانی برای سرمایه‌گذاری روی طلا کاهش پیدا کرد، در نتیجه قیمت طلای جهانی با توجه به کاهش تقاضا، با کاهش همراه شد.

کشتی‌آرای تصریح کرد: امروز نرخ اُنس جهانی ۱۹۷۵ دلار است که نسبت به ۲ الی ۳ روز گذشته ۱۸ دلار افزایش داشته است، البته اقدامات بانک مرکزی درخصوص نرخ ارز مثبت بوده و همین موضوع موجب شد ما در بازار ارز ثبات نسبی قیمت داشته باشیم بنابراین با توجه به دو عامل قیمت جهانی طلا و ثابت بودن نسبی نرخ ارز در چند روز گذشته، قیمت طلا و سکه در بازار کشور ثبات داشته است.

به نقل از خانه ملت، وی درباره پیش بینی قیمت طلا در روز‌های آینده، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به ثبات قیمت ارز در کشور و کنترل بانک مرکزی ثبات بازار طلا ظرف چند روز آینده باقی بماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی