تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

اردبیلی‌ها منتظر دمای زیر صفر باشند

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوای استان اردبیل امشب در برخی مناطق به زیر صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کد خبر: ۱۴۹۶۴۸
۲۱:۳۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

اردبیلی‌ها منتظر دمای زیر صفر باشند

دیدارنیوز: سیاوش محمدی اظهار داشت: امشب دمای هوای اردبیل در برخی مناطق به زیر صفر درجه می‌رسد و بارش نیم متری برف در نیر و سرعین گزارش شده است.

وی افزود: پیرو صدور هشدار‌های هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف استان بارش شدید باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر استان علاوه بر بارش باران، بارش برف نیز رخ داد.

محمدی ادامه داد: بیشترین بارش باران در همین مدت از شهرستان نیر با ۶۴ میلیمتر و اردبیل با ۵۰ میلیمتر و بیشترین برف از آلوارس سرعین با بیش از ۵۰ سانتیمتر به ثبت رسید.

وی اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و امشب آسمان استان ابری و مه آلود بوده و تا حوالی ظهر امروز در اکثر مناطق استان بارش باران (با شدت و ضعف) تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی اردبیل خاطرنشان کرد: اما در ساعات بعدازظهر و عصر امروز ضمن وزش باد خزری و تداوم خنکی هوا، تنها در مناطقی از استان بویژه در نوار شرقی استان بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

محمدی ادامه داد: همچنین از امشب تا صبح فردا در مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای هوا بطور محسوس افت کرده و کمینه دما در شهرستان‌های نیر، خلخال، سرعین و دشت اردبیل ۱ تا ۳ درجه زیر صفر افت خواهد کرد.

‌وی گفت: از روز سه شنبه تا اواخر هفته جاری آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و به دلیل وزش باد‌های جنوبی دمای هوا نیز بتدریج افزایش می‌یابد به طوری که روز‌های پنجشنبه و جمعه هوای نسبتاً گرم در سطح استان حاکم می‌گردد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی