تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

۵ نفر در بندرعباس و میناب اعدام شدند

رسانه قوه قضائیه از اعدام ۵ نفر در زندان‌های بندرعباس و میناب استان هرمزگان که از آن‌ها به عنوان اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر نام برده، خبر داد.

کد خبر: ۱۴۹۶۳۳
۱۷:۱۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

۵ نفر در بندرعباس و میناب اعدام شدند

دیدارنیوز: رئیس کل دادگستری هرمزگان از اجرای حکم ۵ نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در این استان خبر داد.

به نقل از رسانه قوه قضائیه، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از اجرای حکم ۵ نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به اتهامات این سوداگران مرگ و اشرار مسلح در شعب دادگاه کیفری و انقلاب شهرستان‌های رودان، حاجی آباد، میناب و بندرعباس منجر به صدور رأی محکومیت شده است، گفت: این محکومین که همگی از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر بوده اند پس از سیر مراحل قانونی و تأیید احکام صادره در شعبه دیوان عالی کشور، به مجازات اعدام با چوبه‌دار محکوم شدند که احکام نامبردگان، بامداد امروز (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) در محل زندان‌های بندرعباس و میناب اجرا شد.

مطلب مرتبط:

نظر زیدآبادی درباره آمار بالای «اعدام» در ایران؛ حکومت قدرت کنترل انواع بزه را ندارد

۳ نفر دیگر در ایران اعدام شدند

انتقاد دولت‌های اروپایی از اعدام «حبیب اسیود»/ کنعانی: از تروریست‌ها حمایت نکنید

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در تشریح اهمیت این پرونده‌ها و سیر گسترده مراحل رسیدگی به آن‌ها با اعلام اینکه آرای صادر شده برای این محکومین بیش از سیصد صفحه است، تصریح کرد: این اشرار مسلح و قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر علاوه بر اینکه در موارد متعدد درگیری و تعرض به پلیس هم داشته‌اند، در تعدادی از کشور‌های همسایه، در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و تهران نیز فعالیت کرده و صد‌ها حساب بانکی داشته اند.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان با بیان اینکه بیش از ۵۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از این اشرار مسلح و سوداگران مرگ کشف شده است، گفت: این قاچاقچیان مواد مخدر با استفاده از روش پولشویی، بسیاری از وجوه درآمدی حاصل از معاملات خود را به اراضی، املاک و مستغلات در اقصی نقاط کشور تبدیل کرده بودند که در جریان رسیدگی به پرونده آنها، بسیاری از این اموال نامشروع، شناسایی و به نفع دولت ضبط شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی