تیتر امروز

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.

پاسخ ایران به اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس در مورد نازنین زاغری

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به تشریح جزییات برنامه‌ها و دیدارهای وزیر امورخارجه انگلیس در جریان سفر روز گذشته‌اش به تهران پرداخت.

کد خبر: ۱۴۹۵۹
۱۸:۴۶ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - بهرام قاسمی  در پاسخ به پرسش خبرنگاران در تشریح جزئیات برنامه‌ها و دیدارهای سفر یک روزه وزیر امور خارجه بریتانیا به تهران اظهار کرد: این سفر که از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود روز گذشته علی رغم برخی مشکلات سیاسی داخلی در انگلستان انجام شد.

قاسمی افزود: در دیدارهای جداگانه آقای جرمی هانت با وزیر امور خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص طیف مختلفی از موضوعات از جمله برجام و تعهدات کشورهای اروپایی بویژه EU3  در قبال ایران، مهمترین تحولات منطقه، خصوصا اوضاع وخیم و فاجعه بار انسانی در یمن و لزوم خاتمه دادن به حمایت های تسلیحاتی غرب از متجاوزان به سرزمین و مردم بی گناه یمن گفت‌وگو و تبادل نطر شد و دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران در این خصوص به تفصیل بیان شد.

این دیپلمات ارشد کشورمان گفت: در حاشیه این دیدارها مقام انگلیسی موضوع یک زندانی دوتابعیتی در ایران را نیز مطرح کرد که مقامات کشورمان بر مجرم شناخته شدن ایشان در دادگاه صالحه و استقلال قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تاکید و بیان کردند وی تبعه جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس قوانین داخلی ایران محاکمه و محکوم شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی